Skip to main content

מסכמים שבוע בבמרחב לחיים עצמאיים בגליל ובגולן

כיף לסיים שבוע ולשתף בחוויות טובות וגדושות בעשיה שקורות במרחב לחיים עצמאיים בגליל ובגולן שבניהול עמותת נגישות ישראל.

עיניים לשניים סיימו לנו את שבוע שעבר ברכיבה מהנה יחדיו בטבע הגלילי, הנעים שמרחיב את הלב. חברי הקבוצה יצאו לרכיבה מאגמון החולה, צפונה לכפר בלום, בית הלל וחזרה. הרוכבים סיפרו שהרכיבה הייתה נהדרת, אוירה טובה והקבוצה ישבה על הנחל לעצירת נשנושים. שאפו לכל המשתתפים!

קבוצת עיניים לשניים ברכיבה השבועית
קבוצת עיניים לשניים ברכיבה השבועית

התחלנו את השבוע ביום ראשון עם קבוצת הליכה צועדים קדימה שנהנתה לטייל בנחת ובאווירה טובה בטיילת הוורדים שבקרית שמונה. ברוך כהן אחד המשתתפים החדשים שיתף בחוויה הראשונה שלו בקבוצה "מבחנתי הליכה היא דרך בריאה להיות עם קבוצת חברים שמאפשרת סביבה נעימה לשיח". אליס הכלבה שלו הסכימה איתו וקשקשה בזנבה.

קבוצת רוכבים באגמון נפגשו ביום שני לרכיבה, כאשר הדגש המרכזי היה נסיעה למרחק רב. במחצית הרכיבה עצרו למשחק כדור שאילן העביר. כמעט כולם יצאו מהרכיבה עייפים, מרוצים ובמהלך ישיבת סיום ורענון עם אבטיח קר וטעים בפינוקה של שרון, סיפרו איך נהנו. כל הכבוד לכולם על השיפור הגדול!!

קבוצת ההליכה צועדים קדימה
"צועדים קדימה" בטיילת הוורדים בקריית שמונה

בהמשך יום שני נפגשו קבוצת תאטרון משחקים מרחוק. הקבוצה תיארה שהם שמחים לשתף שבשבועות האחרונים הם עובדים על מופע סיום השנה שיתקיים ב,8.6. הם עסוקים בעיקר בחזרות ובהתרגשות רבה להציג בפני המשפחות והמתנדבים הוותיקים והחדשים את הנעשה בקבוצה במהלך השנה. אני מחכה כבר בקוצר רוח להופעה.

ביום שלישי נפגשנו ונהנינו מהרצאה חברתית בזום של דרור, סטודנט לחינוך ממכללת תל חי בנושא התחרות הפראלימפית שהיא אולימפידה בינלאומית המתחרים בה ספורטאים נכים או בעלי מוגבלויות. התחרות מתקיימת אחת לשנתיים, שנה שעברה התקיימה בטוקיו. לישראל יש משלחת ספורטאים בין הטובות בעולם (מקום 13) שזכו לכמות לא קטנה של מדליות זהב בתחרויות השונות שחיה, כדור שער, קייקים, כדורסל ועוד.

ביום רביעי נפגשו לאימון אחרון השנה של קבוצת זזים בזום היה כיף להניע את הגוף ולהחזיר לו אנרגיות טובות ומשחררות. מעדכנים שהקבוצה יצאה להפסקה קצרה ואם אתם מעוניינים להשתתף, דברו איתנו ונעדכן שתפתח חזרה בקרוב.

קבוצת ההליכה צועדים קדימה
קבוצת ההליכה צועדים קדימה  

מרחיב את הלב לשתף בעשייה והמפגשים המרגשים שקורים בקבוצות השונות.

שיהיה לכולנו סוף שבוע נעים ושבת שלום.

אמונה כהן שלו

סיקרן אותך ורוצה לקחת חלק מוזמנים ליצור איתנו קשר-

יובל כהן – 0525347164
סמדר זילברברג – 0547659964

קבוצת עיניים לשניים ברכיבה השבועית

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן