Skip to main content

חדשות

בריטניה וישראל לקראת המשחקים הפראלימפיים

קטגוריה: חדשות העמותה

 

במהלך האירוע התקיימה תחרות חתירה בין הנבחרת של השגרירות והמועצה, ביניהם שגריר בריטניה בישראל מת'יו גולד ומנכ"ל המועצה הבריטית ד"ר סיימון קיי – ובין נבחרת החותרים הפראלימפית.

שגריר בריטניה בישראל, מת'יו גולד ברך את הנבחרת הפראלימפית הישראל לקראת המשחקים הקרבים: "אנו מאוד גאים בכם. בריטניה רואה חשיבות גדולה בשילוב המשחקים האולמפיים עם המשחקים הפראלימפיים. ואני מאחל לכם לחזור עם יותר מדליות מכל מדינה אחרת, חוץ מבריטניה".

במהלך האירוע השתתפו עשרות בני נוער בתחנות שהפעילה עמותת נגישות ישראל, והתנסו בקשיים עמם מתמודדים  אנשים עם מוגבלות יום יום כל חייהם – וזאת על מנת לקדם מודעות ושוויון לנגישות ואנשים עם מוגבלויות בישראל.
באירוע הוקמו תחנות התנסות רבות ביניהן:

 

כדורסל בכסאות גלגלים, מסלול מכשולים בכסאות גלגלים, רכיבה באופני טנדם, גרפיטי וציור באמצעות הפה, תחנה קוגנטיבית, קעקועים בשפת הסימנים, טעימות גלידה עיוורות, תחנת מכשור טכנולוגי ועוד.

 

יו"ר עמותת נגישות ישראל, יובל וגנר, שהסתובב ועודד ברחבי המתחם היה בהחלט נרגש מהאירוע המכובד וסיפר: "הרעיון הוא לגרום לאנשים להתנסות ולחוות מוגבלויות, להוקיר ולברך את הנבחרת הפראלימפית, הספורט הזה מספק הכי הרבה מדליות והדרך לקדם את הנגישות היא ע"י מודעות, זה אירוע שמקדם ערכים.

 

מנכ"ל הוועד הפראולימפי הישראלי, ד"ר רון בולוטין, אמר: "אני מאחל לשתי הנבחרות, הישראלית והבריטית הצלחה בלונדון, אבל עוד קודם, אני מאחל לנבחרת הכדורגל של בריטניה הצלחה במשחקי היורו…"

 

תחנת ציור גרפיטי נגיש תמונה קבוצתית

קבוצת החתירה של השגריר מת'יו גולד מתאמנת קבוצת החתירה בסירת הדרגון

הנבחרת הישראלית בסירת הדרגון לי ששון מדריכה את תחנת ההיכרות עם מוגבלות קוגנטיבית

שגריר בריטניה לישראל מת'יו גולד נואם מנכ"ל הוועד הפראולימפי הישראלי, ד"ר רון בולוטין נואם

לידיה מדריכה את התחנה לטעימה עיוורת  סמי סרואה בתחנת היכרות עם שפת הסימנים ועולמם של החירשים

שלוש קבוצות החתירה בסירות דרגון לקראת סיום המירוץ יובל וגנר, יו

הקבוצה המנצחת בסירה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן