Skip to main content

צפו: פרארי, חניית נכה ומתיחת השתן

תהא הסיבה אשר תהא, ולא משנה משך זמן החניה, חניה במקום המיועד לנכים מבטאת זלזול בזולת ומהווה התנהגות בריונית. לא מדובר רק בגזילת מקום חניה נוח שיועד לאחר, אלא לא פעם גורם הדבר למניעת הנגישות של הנכה למקום.

ניתן להניח שכאשר אתם נתקלים ברכב שכזה שבעליו החוצפן הרשה לעצמו להתנהג בחוסר התחשבות אתם מקסימום מצקצקים בשפתיים או מזדעזעים בקול רם. אבל בניגוד לרוב האנשים שמעדיפים להימנע מחיכוכים מיותרים, הקומיקאי רומן אטווד חי מזה והפך בזכות מתיחותיו ומעשי הקונדס שלו לכוכב רשת עם מעל מיליון מנויים לחשבון היוטיוב שלו.

לפני יומיים אטווד נתקל במקרה בפרארי חונה בחנית נכה. הוא מיהר לבדוק אם מוצמד לחלון המכונית תו נכה וגילה שעל אף שהיו שפע של מקומות חניה מסביב מדובר בעוד מקרה של אדם ללא מוגבלויות שפשוט החנה את הרכב שלו איפה שבא לו.

אטווד לא התעצל והחליט להכין לבעל הפרארי החוצפן הפתעה קטנה. הוא חורר את הפקק של בקבוק מים אישי והמתין שבעל מכונית הספורט האקזוטית יתקרב לרכבו. ברגע שזיהה אדם מתקרב, מיהר לעמוד מול הפרארי כשבקבוק המים המחורר באזור חלציו באופן שמרחוק נראה כאילו אטווד משתין על פיסת האקזוטיקה האיטלקית הנקראת פרארי.

מיותר לציין כי בעליה של המכונית היקרה לא היו משועשע כלל ממעשיו של אטווד והחל לדחוף אותו בגסות. אטווד ניסה להרגיע אותו ולהסביר לו שמדובר בסך הכל במתיחה ובמים ולהזכיר לו גם שהוא חנה בחניית נכה.

בעל הפרארי המשיך לדחוף, לנבל את הפה ולצעוק משפטים כמו "זאת פרארי, אני יכול לחנות איפה שאני רוצה" וגם "אני יכול לקנות את כל המשפחה שלך".

בתוך פחות מ-48 שעות הסרטון זכה כבר למעל ל-4.5 מיליון צפיות ואנחנו רק שואלים למה טושטשו פניו של בריון החניה? לטעמנו, אלה בדיוק המקרים שבשבילם קיימת התפוצה הויראלית.

 

לקריאת הכתבה המלאה שהתפרסמה לראשונה באתר מאקו – לחצו כאן

  

 

כאילו משתין על פרארי

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן