Skip to main content

חדשות

ראש מועצת גני תקווה מר אבישי לוין:"נגישות זה לב"

קטגוריה: חדשות העמותה

"נגישות זה לב" – ציטוט מדבריו של מר אבישי לוין, ראש מועצת גני תקווה, בפתיחת יום העיון בנגישות השירות שנערך לעובדי המועצה.
אתמול בשעות הבוקר נאספו כ-70 עובדי מועצה מקומית גני תקווה ליום עיון "עזור לי לעזור לך"
העוסק בנגישות השירות ברשות המקומית.
במסגרת היום למדו העובדים על סוגי המוגבלויות השונים, מהי נגישות פיזית ונגישות השירות וקיבלו טיפים למתן שירות נגיש לתושבים עם מוגבלות. בחלק השני של היום התחלקו ל-4 קבוצות ועברו בתחנות התנסות אשר מדמות מוגבלויות שונות: עיוורון, לקות שמיעה, מוגבלות פיזית וקוגנטיבית.

בתחנות חוו המשתתפים איך זה להיות אדם עם מוגבלות, ולו לרגע אחד, כאשר למשל ישבו על כסא גלגלים או כיסו את העיניים. בנוסף, הכירו אנשים המתמודדים על מוגבלויות אלה בחיי היומיום ושמעו מהם על הצלחות, קשיים וציפיות כאשר מגיעים לקבל שירות.
אחת המשתתפות הודתה ללידיה יאיר- מדריכה עיוורת מטעם העמותה, ואמרה לה שהיא האירה את עיניהם במיהו בכלל אדם עיוור ואיך יש להתנהג ולסייע.
תגובות העובדים שהשתתפו היו מצוינות, במשובים נכתב, בין היתר: "כל הכבוד למדתי המון", "כל הכבוד סייעתם לנו להיות אנשים טובים ורגישים יותר", "יישר כוח, תודה על ההערה וההארה!", "מרתק, מעשיר, המון חומר למחשבה והתבוננות פנימית".

 

ברצוננו להודות למארגנים מטעם המועצה: שרון עזריאל- מנכ"ל המועצה שנכח לאורך כל היום ולקח חלק פעיל, גלית בלקי- מנהלת משאבי אנוש, ורויטל פרג מהמחלקה לשירותים חברתיים שיזמה והובילה

 

מתנסים בכיסא גלגלים

 

מתנסים במוגבלות בשמיעה

 

מתנסים במוגבלות בראייה עם כיסויי עניים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן