Skip to main content

פארק אריאל שרון: טיול מקסים ונגיש ממש במרכז

מתחם ההר בנוי בליבו של הר הפסולת המשוקם, נחנך ונפתח לציבור הרחב בפברואר 2014. המתחם, פרי תכנונו של אדריכל פרופ` פיטר לאץ, בנוי על עקרונות הקיימות ופיתוח בר קיימא המשתמש בחומרים מושבים וממוחזרים.

 

נקודות עניין על ההר:

מרפסת תצפית מטרופולינית הצופה על גוש דן, מסלול תצפית היקפית מהמם, אגם אקולוגי ייחודי אליו זורמים המים מבריכות האגירה התת קרקעיות הנמצאות ברום ההר, מסלול הליכה משולט ובו נקודות ידע ועניין, מדשאות רחבות לפעילות פנאי ונופש, שדרת "מייסדי הפארק" – שדרת עצים אשר ניטעה ע"י האישים והגופים אשר היו חלק מחזון והקמת פארק אריאל שרון.

מסלול הליכה בפארק אריאל שרון



נגישות:


כניסה חינם ברכב, חניות נכים מסומנות, שרותי נכים גם במתחם החניה וגם במתחם האגם האקולוגי, אין בחלק העליון של התצפית. שבילים נגישים ונוחים לכל מקום רובם מאספלט וחלקם מדק עץ או פלסטיק, פינות פיקניק נגישות רק לצד החניות (וחבל שרק שם), לאורך השבילים יש ספסלי ישיבה – לא כולם נגישים עם משענות גב וידיות צד, יש שילוט, אורך המסלולים עד
1,500 מטר, רוב המסלול בשיפועים נוחים, למעט הקטע הראשון מהחניה לכיוון מעלה לכיוון התצפית.

טעון שיפור מבחינת נגישות – לפזר פינות פיקניק נגישות בכל מקום בו יש פינות לכלל הציבור, לשפר את נגישות הספסלים, ברזיות השתייה אינן נגישות, ליצר נגישות במתחמי ההדרכה.

מסלול הליכה בפארק אריאל שרון


איך להגיע?

בווייז או בגוגל מפות: פארק אריאל שרון, מתחם ההר

טיול נגיש ומומלץ צאו ותיהנו

מרפסת תצפית בפארק אריאל שרון

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן