Skip to main content

טיול עם כיסא גלגלים ממונע לברצלונה

בברצלונה לנו במלון טריפ אפולו 7 דק' הליכה מהטיילת והמרכז. בחדר חיכה לימנוף העמדה חשמלי, אשר הזמנתי  עוד בהיותי בארץ.

כבר בשעות הראשונות שטיילתי בעיר הגעתי למסקנה שברצלונה היא עיר יפהיפיה והכי חשוב, נגישה. הירידה למעברי החציה, החנויות, המסעדות, אתרי התיירות והחשוב ביותר להפתעתי האוטובוסים, שכולם ללא יוצא מהכלל היו מצויידים ברמפה חשמלית.
נהגי האוטובוס היו אדיבים, אומנם לא מבינים מילה באנגלית, אך מזל  שהמילה רמפה נמצאת גם בלקסיקון הספרדי. בתוך האוטובוס יש מקום מסודר לכיסא גלגלים וכן חגורות לקשירה. אפילו משדה התעופה לעיר נסעתי באוטובוס שעלה לי 4 יורו בלבד, במקום הסעה מיוחדת לנכים שהוצעה לי מראש ב- 240יורו. [ למזלי לא הזמנתי].
ניסיתי גם לנסוע ברכבת התחתית – המטרו, אבל לא כל התחנות נגישות וגם אלו שכן העלייה והירידה מהרכבת לא נוחים. בקיצור לא מומלץ.
 
מומלץ ביותר להשתמש באוטובוס תיירים נגיש כמובן. תמורת 26 יורו ליומים ניתן לטייל בכל ברצלונה, לרדת בכל תחנה, בכל אתר, לטייל ולחזור לאוטובוס הבא שעובר כל 3  דק , עד השעה 9 וחצי בלילה וגם מקבלים מפה ואוזניות איתם ניתן לשמוע הסבר על כל מקום שהאוטובוס עובר בו.
תאמינו לי שיש המון מה לראות: טיילת ארוכה ברח' רמבלה אשר הומה באדם ,שבסופה קניון ענק. טיילת נוספת על חוף הים עם קזינו כמובן. מבנים ארכיטקטוניים מוזרים של גאודי, שווקים ססגוניים, הרבה מסעדות עם אוכל טוב ושירות אדיב וכמובן איצטדיון הכדורגל שהוא ממש אתר תיירות הכולל מוזיאון וחנות ענקית.
 
לסיום, אל תחששו לנסוע לחו"ל. ניתן לבלות ולהינות למרות המגבלות הפיזיות.
 
אשמח ליעץ בטלפון  0547994348 או במייל
 
 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן