Skip to main content

חדשות

בעקבות טיפול העמותה הונגש פסטיבל "בריזה" באשקלון

קטגוריה: חדשות העמותה

השנה יתקיים הפסטיבל בגן הלאומי של אשקלון בין התאריכים 19-22 באוגוסט, בין השעות 18:00-23:00.

הפסטיבל יכלול את מופעי הענק של השמות הגדולים במוזיקה הישראלית ויתקיים במתכונת גדולה ורחבה יותר מאשר בשנים קודמות, הן מבחינת שטח הפסטיבל והן מבחינת תוכן הפסטיבל לו נוספו עשרות אירועי תרבות, הצגות ופעילויות טבע לכל המשפחה ללא תשלום.

 

באי הפסטיבל יוכלו להינות ממגוון עולמות תוכן ופעילויות:

בריזה MUSIC – מופעי אמפי בתשלום של האמנים הגדולים בארץ: אביב גפן עם הופעת אורח מיוחדת של שלומי שבת וכוכבות The Voice, מופע הקיץ של אייל גולן בליווי 15 נגנים, כוכבי הפופ הגדולים של רוסיה בהופעה מיוחדת – נטליה קורליובה, אלכסיי גליז'ין, להקת ניקיטה ויוליה סביצ'בה.

על הבמה הפתוחה– מופעים מיוחדים פתוחים לקהל הרחב של האמנים הגדולים בארץ: משה פרץ, קובי אפללו, קרן פלס ועומר אדם. וגם מופע מיוחד של מלכת הילדים רינת גבאי.

בריזה FUN, המתחם המרכזי של הפסטיבל עם מגוון מתחמים ופעילויות פתוחים לקהל ללא תשלום: תערוכת צילומים ייחודית של העיר אשקלון , מתחם אקסטרים עם מתקן באנג'י לאמיצים בלבד , מתחם קולנוע פתוח ענק תחת כיפת השמיים המציג כל ערב את סרטי הקאלט הישראלים הגדולים, מתחם צ'ילאאוט, בר בירות לצעירים, הפעלות זומבה לכל המשפחה, שוק צבעוני ותוסס ועוד!

בריזה KIDS – ברחבי הגן הלאומי פעילויות חווייתיות לכל המשפחה: דוכני יריד נושאי פרסים, סדנאות יצירה קיציות, עמדות איפור, קעקועים וצמות, קיר גרפיטי ענק, מתחם טבע אקולוגי בשיתוף הגן הלאומי באשקלון ורשות הטבע והגנים.

כל אירועי ומופעי הפסטיבל יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום, מדי יום בין השעות 18:00-23:00 מלבד המופעים באמפי (אייל גולן במופע ענק ואביב גפן המארח את שלומי שבת).

 

הסדרי נגישות (כפי שהוסדרו ופורסמו בעקבות פניית העמותה):

 

צוות הפקת הפסטיבל מתחייב לנגישות מלאה לאנשים עם מוגבלות.

אנו דואגים להנגשת הפסטיבל ומתן מענה לכלל הצרכים והדרישות.

להלן פירוט הסדרי הנגישות בפסטיבל:

חניות – במקום קיימות חניות נכים מסודרות הקרובות לשער הכניסה של הפסטיבל. החניות תהיינה שמורות ומסומנות כחוק, כולל שילוט מוסדר.

דרכי גישה – קיימות דרכי גישה נוחות מחניות הנכים לבמות המופעים ולמתחמים המרכזיים.

במת האמפי – קיימת במה מוגבהת ייעודית לאנשים עם מוגבלות.

שירותים – במקום קיימים תאי שירותים ייעודיים ומסומנים לנכים, עם דרכי גישה נוחות מהמתחמים המרכזיים כולל שלטי הכוונה מוסדרים.

צוות סיוע – בפסטיבל יוקצה צוות סיוע לכל דרישה וצורך.

קופות הכרטיסים – נגישות מלאה.

מזנונים – נגישות חלקית, צוות הסיוע יכול לעזור בכל מה שנדרש.

 

לרכישת כרטיסים למופעים המרכזיים:

באתר לאן ובטלפון 8780*

לעמוד הפייסבוק של פסטיבל בריזה – לחצו כאן

 

הזמנה לפסטיבל בריזה 2013

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן