Skip to main content

"מרחב אילת והערבה – נגישות ישראל" חוגג שנתיים

ביום רביעי ה 20.1.16 קיימה "עמותת נגישות ישראל" את האירוע השנתי של מרחב אילת והערבה עם כמאה וחמישים שותפים וחברים לעשייה.

מלון דן תרם את המקום והאירוח הנעים והטעים.

האירוע נפתח בתערוכה אשר הציגה העו"ס והצלמת לירן יוחאי ובהמשך הערב בעלה, הזמר ושדרן הרדיו אופיר יוחאי הוביל את השיר "יומן מסע" ששרו איתו בשפת הסימנים בוגרי קורס "תעביר את זה הלאה, אילת".

דר' דרורי גניאל, סמנכ"ל עיריית אילת, בירך בשם העירייה וסיפר בגאווה על תכנית האב העירונית לנגישות הנרקמת עתה ואמורה להפוך את אילת לעיר תיירות נגישה ברמה בינלאומית.

מנכ"לית עמותת נגישות ישראל, מיכל רימון, סיפרה על המהפכה שנוצרה כאן בעיר בשנתיים האחרונות, תודות לצוות המתנדבים ושיתופי הפעולה הייחודיים לעיר.

 

כנהוג, הגישו חברי וחברות סיירת נגישות שלוש תעודות הוקרה לפועלים בעיר ובסביבה למען שיפור איכות חייהם של האנשים עם המוגבלויות:

  1. לגב' שרה עובדיה, מחלקת רישוי עסקים בעיריית אילת, על השירות יוצא הדופן והסיוע לעסקים בהנגשתם.
  2. ליוסי אני ולצוות המצפה התת ימי, על הנגשת המצפה ברמה המהווה דוגמא לכל אטרקציה בארץ, הפתיע יוסי בכך שהזמין לבמה את חני רובין, מנהלת המכירות ורכזת הנגישות במצפה, והודה לה על כך שהובילה את המצפה להיות זכאי להוקרה זו.
  3. לצוות החווה הטיפולית וקיבוץ גרופית, על הטיפולים משני החיים שהם תורמים לילדים ואנשים עם מוגבלויות מאילת והערבה כבר שנים, לתודה זו שמחו להצטרף תומר, מנהל בית ספר אורים ואולגה מגני תקשורת שבהתרגשות רבה הביעו תודתם.

האירוע הסתיים בהרצאתו המרתקת של אלון מאורי, רכז סקי מים בעמותת "אתגרים", שסיפר על חווית המוגבלות עבור חובב ספורט אקסטרים ונתן כמה טיפים לקידום אילת לעיר תיירות ספורט לנכים.

צילום תמונות: לירן יוחאי

אולם האירוח במלון דן  דר' דרורי גניאל, רחלי רגב ומיכל רימון

 

דר' דרורי גניאל- סמנכ"ל עיריית אילת ומתרגם לש

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן