Skip to main content

לחמם את הלב: מתנות לחג שגם תורמות לקהילה (ynet)

חנות כלים שלובים הפועלת ללא מטרות רווח הוקמה על ידי עמותת "שיקום אחר" והקרן למפעלים מיוחדים של ביטוח לאומי, ופועלת לשיקומם ושילובם בקהילה של מתמודדים עם מגבלות נפשיות. מלבד מכירת תוצרתם של עשרות עמותות ברחבי הארץ, בחנות מועסקים מתמודדים עם מגבלות נפשיות המקבלים הכשרה וליווי.

בין המוצרים לדוגמא: עציץ ביתי בתוך גזע עץ טבעי (החל מ-45 שקל) ומגבות מטבח מפיקה (34 שקל ליחידה), מגוון צנצנות דבש בבד פיקה עם הדפס ברכה (החל מ-27 שקל). . טווח מחירי המתנות: 20-260 שקל. להשיג כלים שלובים רח' דיזינגוף 229 תל אביב. 03-5353810. והשנה – ניתן לרכוש גם באתר המיזם.

חנות ערך מוסף – שיתוף פעולה של עמותת 'שכולו טוב', מזרחי טפחות ודיזנגוף סנטר – מציעה מגוון מוצרים פרי עמלם של בעלי צרכים מיוחדים ומנוהלת ע"י אנשים בעלי מוגבלויות. מטרת החנות היא לחבר בין הארגונים המייצרים מוצרים אשר יש בהם "ערך מוסף" לבין הקונים, וכן לסייע בשיקומם ושילובם של אוכלוסיות מיוחדות בחברה כאנשים עצמאיים ויצרניים.

בחנות ניתן לרכוש מגוון גדול של מתנות ומוצרים לחג, וביניהם מארז עץ הכולל צנצנת דבש 100 גרם, מקל דבש מעץ, נר ריחני גדול, 2 דפדפי שוקולד, בוקה מסטיקים וקופסת עץ רב שימושית. המחיר לצרכן: 120 שקל. ניתן להשיג בחנות 'ערך מוסף' בדיזנגוף סנטר בתל אביב, או דרך האתר.

החנות החברתית 'אם כבר' מציעה מגוון מתנות לחג בעבודת יד המיוצרות על ידי נפגעי נפש משתקמים, כיוזמה חדשה של האגודה לבריאות הציבור. כל רווחיו נתרמים לקהילה באמצעות תרומה לאחד מהפרויקטים של האגודה לבריאות הציבור ולעמותות ופרויקטים נוספים, ביניהם מפעלי תעסוקה לנפגעי נפש, מרכזים לנשים במצוקה, בתי קפה המעסיקים בעלי מוגבלויות ועוד. מחיר: החל מ-30 שקל. פרטים נוספים באתר החנות.

עמותת בית הגלגלים מציעה למכירה יינות מ"יקבי יפו", שני סוגי יינות בוטיק איכותיים עם תוויות ייחודיות אותן ציירו ילדים עם נכויות פיזיות מהעמותה. כל הרווחים ממכירת היין תרומה לילדי בית הגלגלים. מחיר בקבוק יין 100 שקל. לרכישה: 09-9557999 info@beitgalgalim.org.il

בקול – ארגון כבדי שמיעה מציע מתנת חג המשלבת תרבות ומוזיקה ישראלית – דיסק אוסף שהופק ע"י הארגון, שאת השירים בו כתבה האמנית הרב תחומית והמשוררת כבדת השמיעה עדית פאנק. כל ההכנסות קודש לפעילות העמותה. מחיר דיסק כולל משלוח: 40 שקל. אפשר להזמין בטלפון 03-5257001, או באתר.

העמותה לילדים בסיכון הפועלת לקידום ורווחת מאות ילדים אוטיסטים המטופלים בגנים ברחבי הארץ מציעה לוחות שנה, יומנים, ארגוניות, ספרי 'ברכות ותפילות במעגל השנה', כרטיסים איגרות ומוצרי שי בהם משולבים ציורי הילדים. מחירים לדוגמא: לוח שנה: 18 שקל, יומן: 21 שקל, כרטיס/איגרת: 10 שקל ועוד. באתר ניתן להתרשם מכלל המוצרים.

עמותת דרור לשיקום נפשי בקהילה מציעה מגוון מתנות לחג של אמנים נפגעי נפש במסגרת מיזם בית היוצר ברעננה, מיזם תעסוקה באמנות המשלב בין אמנים שעברו משברים נפשיים לאמנים מהקהילה. המיזם הוקם לפני שש שנים על ידי העמותה בשיתוף עם עיריית רעננה והמוסד לביטוח לאומי. בין המתנות ניתן למצוא מגוון קערות, פסלים, פמוטים, תבניות, מגשים, פריטי נוי ועוד. מחירים לדוגמה: פרחי קרמיקה: 15 שקל ליחידה, מובייל רימון: 40 שקל, צלחת זכוכית עם הטבעת רימון: 70 שקל, צלחת הגשה עם דוגמת רימונים: 110שקל, פמוטי קרמיקה מעוצבים: 230 שקל, קערת קרמיקה מפוסלת: 400 שקל. ניתן להשיג בגלריית בית היוצר בתיאום טלפוני וכן בחנויות מובחרות. היוצר, רחוב סולד 4, רעננה, טל' 09-7444302, פקס 09-7486547,

droryo@zahav.net.il

עמותת אנוש מציעה מתנות המיוצרות ע"י מתמודדים עם פגיעה נפשית, שיוצרו במסגרת תעסוקתית המהווה כלי שיקומי ומקדמת את שילובם בקהילה. הרווח ממכירות המוצרים מועבר ישירות למתמודדים כתגמול על עבודתם ומקדם את פרנסתם באופן מכובד ומעצים. בין המתנות: אריח ברכה לשנה החדשה בתוספת דבש (35 שקל; ניתן לבחור משפט ממגוון משפטים בעברית ואנגלית), מארז הנבטה הכולל 2 ערוגות להנבטה ביתית, קערית רימון, צנצנת דבש וחליטת תה (30 שקל), מארז סבון טבעי הכולל 3 סבונים טבעיים, צלוחית רימון ושקית ריח לארון (33 שקל) ועוד. להזמנת המוצרים: 054-9299522 או במייל:

meiravg@enosh.org.il  

נשיקה ראשונה ועמותת

GreenHands (גרינהנדס), הפועלת לשיקום תעסוקתי של פגועי נפש, מתגייסות לטובת תושבי הדרום ומשלבות מארזים פרי העמותה עם מוצרי העסקים, יצרנים ויבואנים מדרום הארץ. העמותות מציעות מגוון קופסאות וצנצנות מעוצבות עם מסרים ומילויים שונים, בטווח מחירים של בין 29-39 שקל, מגוון ערכות המכילות קופסאות מעוצבות עם מסרים ומילויים שונים, ליקר רימונים/ תפוח בדבש, ערוגות גינה, קונפיטורת אגס וניל/תפוח רימונים, דבש פרחי בר, יין לבן/אדום ועוד. טווח המחירים: בין 59-299 שקל. ניתן להשיג באתר, או בטלפון: 03-6546000, במגוון חנויות (הרשימה באתר), או מכירה חגיגית בסטודיו "נשיקה ראשונה" ברחוב הקישון 16, בני ברק בין התאריכים 24/09/14-10/09/14.

מרכז מיחא המסייע לפעוטות וילדים עם לקות בשמיעה, מציע יין איכותי שהופק בשיתוף פעולה עם יקב צובה. מחיר בקבוק יין 60 שקל. כל ההכנסות מועברות במלואן כתרומה למרכז. ניתן לרכוש בבנין מיחא רחוב רידינג 23, רמת אביב.03-6994779 או באתר.

תבליני פרג מציעים מארזי שי לחג בשיתוף פעולה עם עמותת "שווים", עמותה לשיקום התעסוקתי של אוכלוסיית נפגעי הנפש בישראל. חזון העמותה – להוות מסגרת מוגנת בהעסקה, הכשרה ומימוש הפוטנציאל התעסוקתי של אנשים עם פגיעה נפשית כהכנה לשילובם בתעסוקה אלטרנטיבית. המארזים נארזים על ידי כ-60 פעילים של העמותה בחולון ומקבלים שכר מתבליני פרג עבור עבודתם. בין המארזים מארז מעוצב – בארגז עץ גדול עם שני חבלים בצדדים המכיל בקבוק יין אדום, שמן זית, 4 סוגי תבלינים, מעמד מבחנות, 3 שקי תבלינים לתה, מקלות קינמון ופלפלים שלמים (279 שקל). בירור נקודות מכירה ורכישה מקוונת – באתר החברה.

 

לכתבה המלאה באתר ynet – לחצו כאן

מתנה של עמותת אנוש

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן