Skip to main content

בסימן טוב: שרים בשפת הסימנים

קטגוריה: חדשות העמותה

יום מעשים טובים, שיתקיים ב-24.3.15 הוא יום שיא של עשייה חיובית, שבו מאות אלפי אנשים בכל העולם חוגגים יחד את רוח הנתינה ועשיית הטוב ויוצאים לעשות מעשה טוב, בדרך שמתאימה להם.

לרגל יום זה, חברו עמותת "רוח טובה" ופרויקט "תעביר את זה הלאה בשפת הסימנים" של עמותת נגישות ישראל, ליצירת קליפ מיוחד לשיר 'יום מעשים טובים' בשפת הסימנים, אשר יורכב מקטעי וידאו שישלחו גולשים מכל רחבי הארץ והעולם. כולם מוזמנים ללמוד את השפה ואת מילות השיר, להצטלם ולהיכנס לקליפ.

אז איך משתלבים בקליפ שפת הסימנים שלנו?

בימים אלה עלה לאוויר קליפ הסברה שהפיקה העמותה, בכיכובו של השחקן אורי גוטליב, אשר מלמד את הגולשים לבצע את שיר 'יום מעשים טובים' בשפת הסימנים.

צפו בסרטון ההסברה, צלמו את עצמכם מבצעים את השיר, שלחו את ההקלטה בווטסאפ למספר 054-6173592 (אחרי ששומרים באנשי הקשר שלכם) ואולי תככבו בקליפ של יום מעשים טובים 2015.

הרשו לעצמכם להיות יצירתיים והרגישו בנוח להצטלם עם חברים, מכרים, שכנים, בעמותות בהן אתם מתנדבים ובעצם בכל מקום שעולה בדעתכם.

הסרטון הסופי יעלה לאוויר בתחילת מרץ ויופץ ברשת, אז אל תפספסו הזדמנות ייחודית לקחת חלק בפרויקט ענק שמקדם את שפת הסימנים ולככב בסרטון הרשמי.

הפרויקט נוצר בשיתוף פעולה עם עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון, היוזמת ומארגנת את 'יום מעשים טובים', ומטרתו היא לחבר בין כולם ול הנגיש את שפת הסימנים לציבור הרחב.

ובינתיים – אם עדיין לא נרשמתם ליום מעשים טובים 2015 – זו ההזדמנות שלכם:

9093* או באתר http://www.good-deeds-day.org.il

 

אורי גוטליב מלמד לבצע את השיר בשפת הסימנים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן