Skip to main content

רשימת חברות שמעסיקות אנשים עם מוגבלות

כיום על פי חוק חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח-1998 חובה על מעסיקים שמעסיקים 25 עובדים להעסיק אנשים עם מוגבלות וכן מקום שיש בו 100 עובדים ומעלה ייצוג הולם של אנשים עם מוגבלות בחברה ייחשב מ3% מהעובדים הם אנשים עם מוגבלות – לחוק המלא באתר "נבו" לחצו כאן

  • CALL יכול "CALL יכול" הינו מיזם עסקי – חברתי ראשון מסוגו בעולם, המקים מוקדים טלפונים, המופעלים ומותאמים לאנשים עם מוגבלויות. Call יכול הינה חברה פרטית, הפועלת בשוק החופשי ומספקת שירות Outsourcing למספר הולך וגדל של חברות עסקיות. מטה החברה ומוקדיה יושבים בראשון לציון.

  • אבילטיס"Abilities Solution LTD" הינה חברה פורצת דרך המתמקדת בהעסקת אנשים עם מוגבלויות בהייטק, ומספקת שירותי מיקור חוץ בתחומים של בדיקות ופיתוח תוכנה.
    החברה מהווה בית לעובדיה, דואגת לקידומם המקצועי ונותנת מענה אמיתי ושלם לצרכיהם, כדי שיממשו את יכולותיהם.

  • המטה לשילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודההמטה פועל לשילוב מלא של אנשים עם מוגבלות בעבודה, הן כשכירים והן כעצמאים, תוך דגש על מיצוי יכולותיהם האישיות והעלאת רמת חייהם, שכר עבודתם ותנאי עבודתם.

  • המוסד לביטוח לאומיאגף השיקום במוסד לביטוח לאומי מסייע בשיקומם של אנשים עם נכות פיסית, חושית או נפשית וכן אלמנים ואלמנות, ומכשיר אותם להשתלב בשוק העבודה הפתוח.

  • גרין קריאייטיב"גרין קריאייטיב" הינו משרד מיתוג, פרסום ושיווק חברתי המתמחה במתן פתרונות יצירתיים, ממוקדים וייחודיים עבור מלכ"רים. המשרד מתמקצע בהענקת מעטפת שירותים מקצועית בתחומו, תוך שימת דגש על הצרכים הייחודיים של ארגוני המגזר השלישי.
  • עבודה נגישה – אתר עבודה נגישה שהוקם על ידי המטה לשילוב אנשים עם מוגבלות מציג כל מה שצריך לדעת בנושא תעסוקה לאנשים עם מוגבלות.
    לדוגמה: לוח משרות עם מאות הצעות עבודה מגוונות בכל רחבי הארץ של מעסיקים שמבינים את החשיבות של העסקת אנשים עם מוגבלות, מידע מקיף על תוכניות התעסוקה וההכשרה למחפשי עבודה, כלים ומדריכים למציאת עבודה, ישנו מוקד אנושי שנכון לסייע בכל שאלה.
    למעסיקים – יש אזור מיוחד באתר עם כל הכלים, הסיוע וההתאמות שמעניקה המדינה כדי לאפשר לכל אדם להשתלב בעסק.

  • סיכוי שווה – שילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה – "סיכוי שווה" זו קהילה וירטואלית ללא מנגנון, לא למטרות רווח, מייסודו של אורן הלמן. במטרה להנגיש הזדמנויות עבודה לאנשים עם מוגבלות וליצור סדר יום.

  • חברת Special Tech – חברת Special Tech שמה לה למטרה להעסיק דרכה עובדים על הספקטרום האוטיסטי בחברות היי-טק לצורך מתן שירותים בתחומים של פיתוח ובדיקות תוכנה, אבטחת איכות תוכנה ופיתוח בדיקות חומרה.
    תפקיד החברה היא לגשר בין הצורך ההולך וגדל בכוח-אדם מקצועי ואיכותי לבין אוכלוסייה זו.
    הנחת היסוד של התוכנית היא חיבור בין חוזקות האדם לצורך אמיתי הוא המפתח להצלחה והחיבור יוצר מצב של רֶוַח לַכֹּל (Win-Win): לעובד, למעסיק ולחברה כולה.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן