Skip to main content

חדשות

השתלמות בנושא הנגשת אירועים בעמותת נגישות ישראל

קטגוריה: חדשות העמותה

אתמול, נערכה השתלמות נוספת מטעם עמותת נגישות ישראל, הפעם בנושא הנגשת אירועים כך שיתאימו גם לאנשים עם מוגבלויות. בהשתלמות השתתפו נציגים מארגונים בעלי אופי מגוון, ביניהם היכלי הספורט תל אביב, בית החולים הדסה עין כרם, עיריות נהריה, חדרה ורמת הנגב, רשת החינוך עתיד, וכן חמישה נציגים מארגון נכי צה"ל.

המסר המרכזי – תכנון מקדים הוא המפתח:

רחלי רגב, סמנכ"לית השירות של העמותה, הדגישה בדבריה את החשיבות שבהנגשת האירוע כבר משלב התכנון. "נגישות אירוע מתחילה כבר משלב תכנון האירוע," אמרה רגב, "חשוב, חשוב, חשוב."

שיתוף פעולה ולמידה מהשטח:

בהשתלמות השתתפה גם אורלי לוריא, רכזת תרבות ונגישות מהמועצה האזורית מגידו, אשר הציגה את סיפור המקרה "בשביל הנגישות" ונתנה טיפים מצוינים מהשטח. לוריא שיתפה את המשתתפים בניסיונה המעשי והדגישה את החשיבות של התאמת האירועים לצרכים המגוונים של כל המשתתפים, כולל אנשים עם מוגבלויות.

סיכום ההשתלמות:

ההשתלמות הייתה מרתקת ומשמעותית עבור כל המשתתפים, אשר קיבלו כלים מעשיים ומידע חשוב כיצד להנגיש אירועים בצורה הטובה ביותר. בעמותת נגישות ישראל מתכננים לקיים השתלמויות נוספות בעתיד, במטרה להמשיך ולהעלות את המודעות ולהקנות כלים מקצועיים לכל הגורמים המעורבים בתכנון והפקת אירועים נגישים.

אורלי לוריא, רכזת תרבות ונגישות מהמועצה האזורית מגידו, מרצה השתלמות בנושא הנגשת אירועים על סיפור המקרה "בשביל הנגישות"
אורלי לוריא, רכזת תרבות ונגישות מהמועצה האזורית מגידו, מרצה בהשתלמות אירועים נגישים על סיפור המקרה "בשביל הנגישות"
רחלי רגב, סמנכ"לית השירות של העמותה, מרצה בהשתלמות הנגשת אירועים נגישים.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן