Skip to main content

חדשות

מציינים 4 שנים למותה הטראגי של חברתנו נטע רוטמן ז"ל

קטגוריה: חדשות העמותה

בדיוק לפני 4 שנים , בתאריך 18/2/2018 אירע אסון נורא ואיום, מנוף ארור באתר בניה הצמוד למשרדי העמותה קרס על מכוניתה של נטע רוטמן ז"ל עם יציאתה מהחניון והרג אותה במקום

נטע הובילה את מחלקת ייעוץ לנגישות של עמותת נגישות ישראל במשך שמונה שנים, במסגרת תפקידה קידמה את תקנות הנגישות השונות ובעיקר את הטמעת הנגישות באלפי מקומות ומאות ארגונים. קידום הנגישות בישראל דורש כישורי מנהיגות – כאלה כמו של נטע. כאלה שאפשרו לה לעמוד מול הנהלת חברה או במקרה של נטע לשבת בקולנועית ולשכנע בצדקת הדרך להנגשה. לשכנע שזה הדבר הנכון עסקית, חברתית, ותדמיתית ואפילו ניהול סיכונים נכון, ואם לא די בנימוקים אלה הרי זו גם חובה חוקית.

עבור נטע לא היה מדובר בעוד עבודה, מדובר בשליחות. כאדם עם מוגבלות היה ברור לנטע מה הן ההשלכות להצלחת במשימה שהוטלה עליה בנגישות ישראל על אוכלוסיית האנשים עם מוגבלות.

לקולגות המקצועיות נטע הייתה מורשת נגישות שרות – מהידעניות והמקצועיות בתחום. נטע היוותה מקור ידע, ותמיד הייתה פתוחה לסייע, לתת מענה לשאלות ולהדריך מורשי / יועצי נגישות חדשים.




נטע היוותה מודל לדוגמא למיצוי החיים הטובים למרות המוגבלות. זה החל כבר בילדות בימים שלא ידעו מהו שילוב, נטע השתלבה באופן מלא בחינוך הרגיל ברמת אפעל והקפידה לעשות הכל ביחד עם חברי הכיתה מטיולים ועד פעילויות חברתיות. בתום הלימודים נטע התנדבה לצה"ל לחי ל הרפואה כחיילת מן המניין. בהמשך למדה תואר ראשון באוניברסיטת באר שבע ותואר שני בניו יורק. עם חזרת ארץ ניהלה משרד פרסום ובתחנתה הבאה הגיעה  לעמותת לנגישות ישראל.

עמותת נגישות ישראל מתחייבת להמשך דרך הנגישות של נטע להנגשת ישראל.

יהי זכרה ברוך!
 


מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן