Skip to main content

חדשות

בקרוב: מרכז תעסוקה לאנשים עם מוגבלויות בגליל

קטגוריה: תעסוקת אנשים עם מוגבלות

 

עמותת "כוכב הצפון" נבחרה על ידי אשכול גליל מזרחי לספק ולהפעיל רצף שירותים לטיפול ושיקום עבור אוכלוסייה רב נכותית מעל גיל 21. חלק מהשירותים יופעלו כבר בחודשים הקרובים.

לאחר הליך מכרז מוקפד ומקצועי נבחרה עמותת כוכב הצפון להפעיל רצף שירותים לטיפול ושיקום עבור אוכלוסייה רב נכותית, בגליל המזרחי. המכרז בהתארגנותו האזורית, הינו ראשון מסוגו בארץ, והוא מהווה אתגר חלוצי, בניסיון למתן הפתרונות הנדרשים בתחום הרווחה, בהיבט גיאוגרפי ותוך חשיבה מערכתית, איגום משאבים ויצירת שותפויות.

במיפוי אוכלוסייה שנערך בחלק מרשויות האשכול נמצאו כ-600 אנשים עם נכויות מגוונות בכל הגילאים. מתוכם כ-300 אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, כ-250 אנשים השייכים לאגף השיקום, כ-60 אנשים עם אוטיזם. לצערנו כיום אוכלוסייה זו נאלצת להסתפק בקבלת שירותים אשר אינם תואמים את צרכיה, או לחילופין נאלצים לנסוע למקומות מרוחקים על מנת לקבל את השירות.

מלבד התועלת המיידית והממשית אשר תצמח לאנשים עם המוגבלויות ולמשפחותיהם, הפעלת מסגרת השירות תיצור מקומות עבודה לאנשי הגליל ותייעל את תקציב הרווחה של הרשויות שתוכלנה לשלוח את המטופלים לקבלת שירות איכותי בקרבת הבית תוך חסכון בעלויות ההפעלה.

לכתבה המלאה שהתפרסמה באתר חדשות הגליל – לחצו כאן

לוגו: כוכב הצפון - עמותה לאנשים בעלי צרכים מיוחדים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן