Skip to main content

Bayonetta 2 הוכתר כמשחק הנגיש ביותר לשנת 2014

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

 

ארגון AbleGamers מציג את משחק האקשן מסטודיו Platinum, לאחר שעבר את Hearthstone , The Sims 4 ו- Pokemon   החדש.

 

עמותת AbleGamers , קבוצה שמספקת חדשות וביקורות לגבי הנגישות של משחקים מובילים, הכריזו על הזוכה בפרס המשחק הנגיש ביותר. הזוכה, לאחר דיונים רבים, היה משחק האקשן Bayonetta 2 לWii-U, שכבר הספיק לזכות בהכרה ואהדה ממבקרים וגיימרים בקהילה הרחבה.

 

הפרס ניתן למשחקים שמראים "מצוינות בעיצוב משחק נגיש". המנצח של השנה שעברה היה FIFA 13.

 

כאשר הסבירו את ההחלטה, AbleGamers הסבירו שהמשחק מטעם Platinum "עושה את כל המאמצים למען חוויה נגישה" ו-"יוצר דוגמא כמעט מושלמת לנגישות במשחקים" למרות שהוא נמצא על פלטפורמה ידועה כלא נגישה לאנשים עם מוגבלויות תנועה.

 

העמותה מציינת שBayonetta 2, מאפשר לשחקן לשלוט במשחק בכמה דרכים. ועם כל השלטים הזמינים לWii-U.

 

בנוסף, העיצוב הוויזואלי של המשחק קיבל תרועות בשל היותו מתאים גם לעיוורי צבעים.

 

"Bayonetta 2 בולט בין משחקים נגישים אחרים בשל תשומת לב מיוחדת לחוויית משתמש חברותית", טענה העמותה. "ההוספה של האופציה לשחק עם כפתור אחד בלבד יוצרת חוויה שמשחקים אחרים צריכים לאמץ. המשחק מדגים שניתן להנגיש משחקים גדולים ורבי תקציב בלי לפגוע במשחקיות בכלל."

 

מועמדים אחרים לפרס היו המשחקים: Hearthstone, , Tropico 5, The Sims 4,  Pokemon Alpha Sapphire/Omega Ruby  ו- Civilization: Beyond Earth.

 

 AbleGamers הכריזו גם על הזוכים בפרס משחק ה"אינדי" הנגיש ביותר ב2014.

הזוכים הם Always Sometimes Monsters ו- This War of Mine . העמותה שיבחה את הדרך בה משחק הטקסט, Always Sometimes Monsters, נתן לשחקן לשחק בקצב שלו.

בנוסף, העמותה שיבחה את This War of Mine, משחק הישרדות באיזור מלחמה, בשל השליטה הנגישה בו והעיצוב הנגיש לעיוורי צבעים.

 

"לא יכולנו לבחור בין שני המשחקים האלה" טענו בAbleGamers " למרות שמשחק אחד הוא משחק טקסט והשני משוחק רק עם העכבר, שניהם יותר נגישים מהמשחק הממוצע באופן טבעי, ושניהם ראויים לפרס עם יישום נגישות נכון.

 

לכתבה המקורית באתר GAMESPOT – לחצו כאן

Bayonetta 2

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן