Skip to main content

חדשות

איילון חברה לביטוח קיבלה את ”אות הארגון הנגיש”

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

ישיבת ההנהלה הבכירה של איילון חברה לביטוח נפתחה בטקס חגיגי שבמהלכו הוענק אות נגישות ישראל ל’ארגון נגיש’ למנכ"ל החברה אריק יוגב ולצוות חברי ההנהלה. את האות העניק יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, כשהוא מלווה בנטע רוטמן, מנהלת מחלקת ייעוץ לנגישות, וזוהר ישראלי, מורשת נגישות

חברת הביטוח איילון פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל כשמטרת הפרויקט הנרחב לסייע בהנגשת כל ההיבטים הנוגעים למתן שירות ללקוחות ובכלל זה המבנים שבאחזקתה או בבעלותה, המוצרים והשירותים שלה וזאת כדי לאפשר לכל לקוחותיה שירות נגיש, רגיש ושוויוני כמו גם לעמוד בדרישות הוראות החוק לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות על פיו.

 

חברי הנהלת איילון ביטוח עם נציגי העמותה
חברי הנהלת איילון חברה לביטוח מקבלים את האות מיובל וגנר, נטע וזוהר

בדבריו בטקס המרגש ציין מנכ"ל החברה, אריק יוגב, כי:

"כחברה מובילה בישראל בתחום קידום הנגישות של מוצריה ושירותיה, כל עובדי איילון רתומים ומחוייבים להעניק שירות איכותי ונגיש. השקענו ונמשיך בתהליך התאמה והטמעת נהלי מתן שירותי החברה השונים עבור אנשים עם מוגבלויות בכל ההיבטים, החל בהנגשת מרכזי קבלת הקהל שלנו, כולל חניות נכים ודרכי גישה, עמדות נגישות, הנגשת המוקדים הטלפוניים, גם לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, דיבור ומוגבלויות קוגנטיביות, ובהנגשת אתר האינטרנט, העובדים עברו הדרכות למתן שירות נגיש, הנגשת מידע אירועים ועוד ידינו נטויה.

לדברי נשיא עמותת נגישות ישראל יובל וגנר:

"כ-18% מהאוכלוסייה במדינת ישראל הם אנשים עם מוגבלויות: פיסיות, מוגבלות בראייה ובשמיעה ברמות שונות, מוגבלות נפשית ומוגבלות קוגניטיבית. בנוסף יש עוד 9% קשישים. לאורך כל התהליך התרשמתי מאד מהפעילות האינטנסיבית ומההתגייסות הרצינית של מנהלי ועובדי חברת איילון לקדם את התהליך החשוב והנדרש כל כך – לתת שירות שוויוני לאדם עם מוגבלות מתוך מתן כבוד והגנה על פרטיותו, ובהתאמת שירותיה הניתנים לכלל הציבור ללא אבחנה ושוני גם ללקוחותיה עם המוגבלות וכך לאפשר להם ליהנות מקבלת השירותים השונים באופן עצמאי ובבטיחות מירבית".

חברי הנהלת איילון ביטוח עם נציגי העמותה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן