Skip to main content

חדשות

הדרכת שירות נגיש לעובדי רשת המתנ"סים באילת

קטגוריה: חדשות העמותה

ביום שני ה-17.8.15 קיימה העמותה הדרכה למתן שירות נגיש לעובדי המתנ"סים של אילת. ההדרכה נערכה במלון "לאונרדו ארט" בתל אביב, במסגרת השתלמות שנתית מרוכזת אליה יוצאים העובדים מידי שנה.

ההדרכה החווייתית נעשתה כחלק מתהליך ארוך של הנגשת הארגון, שהמתנ"סים באילת נמצאים בעיצומו וחלק ניכר מן התהליך הוא הטמעת הנגישות בקרב העובדים.

בהדרכה השתתפו כ-100 מעובדי המתנ"סים באילת.

יום ההדרכה נפתח בהרצאת מבוא לנגישות, בה שמעו המשתתפים על היסודות בתחום הנגישות, ערכו היכרות עם המוגבלויות השונות ומשמעותן וביררו מעט את המילה "נגישות".

לאחר ההרצאה חולקו המשתתפים ל-4 קבוצות והחלו בההתנסות החווייתית.

בחלק זה של היום, עברו המשתתפים בין ארבע תחנות התנסות שונות. הם חוו איך מרגיש אדם עם מוגבלות בראייה וכיצד הוא מתפקד ביום-יום, מה חווה אדם המתנייד בכיסא גלגלים כאשר הוא מגיע למתנ"ס שאינו נגיש, איך מתפקד ומתמודד אדם עם מוגבלות בשמיעה ומה חווה אדם עם מוגבלות קוגניטיבית.

המשתתפים קיבלו בכל תחנה טיפים ועצות איך לתת שירות נגיש יותר לאנשים עם אותה מוגבלות, וטיפים כלליים נוספים, איך להביא את השרות הנגיש לכלל האוכלוסייה המגיעה למתנ"סים.

ההדרכה נסגרה בשיחת סיכום, בה העלו המשתתפים את תחושותיהם מיום זה וקיבלו טיפים נוספים לשירות נגיש מקסימלי כחלק מהארגון ובפרט במתנ"סי אילת.

 


המשתתפים חווים מוגבלות בראייה בחדר חשוך עם כיסוי עיניים

עובדי המתנ"סים באילת בהדרכה לשירות נגיש

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן