Skip to main content

חדשות

הוובינר הבינלאומי ה-6 של נגישות ישראל זכה להצלחה גדולה עם למעלה מ- 630 משתתפים ממעל 80 מדינות

קטגוריה: חדשות העמותה

ב- 8 בדצמבר התקיים הוובינר הבינלאומי ה-6 של עמותת נגישות ישראל, שהתמקד ב"יצירת טרנד והגברת מודעות לנגישות ושילוב אנשים עם מוגבלות ". הוובינר זכה להצלחה עם למעלה מ -630 איש שנרשמו מיותר מ -80 מדינות. הדוברים השונים חלקו את השקפותיהם וניסיונם ביצירת מגמות שכובשות את ליבו ותודעתו של הציבור.

את הוובינר הנחתה מיכל רימון, מנכ"לית העמותה, את הקהל קיבלה אודליה פיטוסי, הנציגה הישראלית שנבחרה לאחרונה לוועדת האו"ם לזכויות אנשים עם מוגבלות (UN CRPD). אחריה עלתה לדבר הרייט שלייפר, נשיאת AJC (הוועד היהודי האמריקני) שבין יתר הנקודות החשובות דיברה על מרכז צ'אפל הייבן שלייפר ופעילותו. ואז, לואיק ואן קוצם דיבר על עבודתו החשובה של אשוקה, שמצליחים לקחת פרויקטים מוצלחים וליישם אותם ברחבי העולם על ידי לוקליזציה.

סגן הנספח התרבותי של שגרירות ארה"ב, ג'סיקה טסיירו, שותפה וותיקה של העמותה , חתמה את דברי הפתיחה ובירכה את המשתתפים.

הרייט שלייפר, נשיאת AJC
הרייט שלייפר, נשיאת AJC

בעקבות דברי הפתיחה המעוררים, גרג נוג'נט, יוצר ומפיק הסרט המצליח של נטפליקס "עוף החול (Rising Phoenix)"' דיבר על מסעו בהפקת הסרט ועל חשיבות הייצוג. הסרט מציג את הסיפור שמאחורי המשחקים הפראלימפיים, את חשיבותם והאנשים שעומדים מאחוריהם, ועוקב אחר הספורטאים הפראלימפיים בדרכם.

לאחר הרצאה מעוררת השראה זו, שירה רודרמן, נשיאת קרן רודרמן, סיפרה על עבודתם לקידום המודעות לנגישות ושילוב בהוליווד. לאחר התובנות המעניינות הללו ביצירת מגמות בטלוויזיה ובסרטים, הובילה דבורה רוח, מנכ"לית ומייסדת Ruh Global, פאנל בנושא "פרסומות לנגישות עם השפעה". בפאנל השתתפו: עמית משיח, מנכ"ל מקאן ישראל; אוברי לי, מנהל מותג בגוגל ותומאס ולודקובסקי, סגן נשיא, נגישות ורב תרבותיות – טכנולוגיה ומוצר בקומקאסט. ארבעתם דנו בחשיבותם ובכוחם של מותגים ופרסומות בקידום נגישות ושילוב, ובקושי להעמיד אותן בראש סדר העדיפויות עבור חברות וארגונים.

דבורה רוח
דבורה רוח, מנכ"לית ומייסדת Ruh Global

לאחר מכן, דיבר ג'ו דבון, מייסד שותף של GAAD, יום המודעות לנגישות גלובלית. אחריו המשיך יובל וגנר, מייסד "נגישות ישראל", שהעביר הרצאה מעוררת השראה ומעניינת בנושא "יצירת מגמות" ועל הניסיון של נגישות ישראל בכך. אחרי יובל, יצחק זבלוקי, מייסד שותף בפסטיבל הסרטים ReelAbilities, סיפר על הפסטיבלים, על המסע ועל חשיבותם והראה סרט קצר אותו הם גם הציגו במהלך אחד הפסטיבלים. אחרי הסרט המרומם הזה, ג'וש לובנר, מנהל ה- IDEAS Strategy DesignSensory & Writing Writer ב- Adweek, העביר מצגת מעוררת השראה ומעניינת על יצירת מגמות.

אליזבת סטול, אסטרטגית בכירה במשרד הפרסום בליאו ברנט, שיצרה את הקמפיין המצליח עבור "אנשים לא סמלים". הקמפיין מעלה מודעות לחנייה בלתי חוקית במקומות חניה לנכים וזכה להצלחה אדירה בישראל ובפרסים בינלאומיים. בסוף נשאה נאום מעורר השראה קרוליין קייסי, מייסדת 500 VALUBELE – יוזמה מוצלחת להעלאת המודעות לנגישות ולשילוב בעסקים.

ג'וש לובנר
ג'וש לובנר, Adweek

ג'סיקה טסיירו, שגרירות ארה"ב

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן