Skip to main content

חדשות

העמותה קיימה כנס שעסק בנגישות אתרי אינטרנט

קטגוריה: חדשות העמותה

ביוזמת עמותת נגישות ישראל התקיים ב-18/09/2011 כנס בנושא אתרי אינטרנט נגישים לאנשים עם מוגבלות.

המיועד למנהלי אתרי אינטרנט ברשויות המקומיות ובארגונים גדולים. הכנס בשיתוף איגוד האינטרנט הישראלי, המרכז לשלטון מקומי ומיקרוסופט ישראל.

 

בכנס לקחו חלק מנהלי אתרים, מתכנתים, דוברים ברשויות המקומיות וארגונים שונים. במהלך הכנס, התקיימו הרצאות שעסקו בנגישות האינטרנט כחלק מהנגשת הרשויות המקומיות, על תהליך הנגשת האתר ומהו אתר נגיש ועוד…

  

לדברי יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל:

 

"בעולם הנושא תופס תאוצה מטאורית, ואין אתר שמכבד את עצמו או אתר ציבורי שאינו נגיש לאנשים עם מוגבלות ובהתאם לסטנדרט הנגישות של ארגון האינטרנט העולמי W3C ובהתאם לדרישות הנגישות המוגדרות ב Web Accessibility Initiative (WAI)

בישראל הנושא בתחילת דרכו, רמת המודעות לנושא גוברת ועשרות אתרים כבר הונגשו, במכון התקנים הישראלי עמלים על תקן ישראלי לנושא, ברמת החוק זה נמצא בדיונים בכנסת בוועדת העבודה והרווחה במסגרת תקנות נגישות השרות.

 

הרעיון פשוט אתר נגיש מאפשר ליותר אנשים לגלוש בו, בעולם מעריכים שפוטנציאל הגידול הוא של 25%, כך שכאשר מדובר במספרים גדולים, הכדאיות אף היא גדולה. עמותת נגישות ישראל ואיגוד האינטרנט הישראלי פועלים בדרכים רבות לקידום הנושא, בין היתר כנסים. השנה הכנס בשיתוף מיקרוסופט ישראל, Daronet, A2Z, תשר – געש."

 

צפו במצגות שהוצגו במהלך הכנס

 

 

מיכל רימון בכנס

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן