Skip to main content

חדשות

הפנינג נגישות בשיתוף קהילה נגישה אשקלון

קטגוריה: חדשות העמותה

ביום שישי האחרון, כשרובכם עוד הסתובבתם בתוך הפוך ואפילו לא חלמתם על לפקוח את העיניים, עובדי ומתנדבי עמותת נגישות ישראל כבר עשו את דרכם לעיר החוף הדרומית אשקלון.

ביום שטוף שמש, שנפתח בסוודרים והסתיים בכובעים ומשקפי שמש, ערכנו פעילות של תחנות נגישות לתלמידי העיר אשקלון ולעוברים ושבים.

קהילה נגישה אשקלון חיפשה דרך מקורית ומעניינת לסכם בה את חודש האדם עם המוגבלות שצוין בעיר (ובארץ בכלל), ובשיתוף עם העמותה הוכנה פעילות של תחנות נגישות עבור תלמידי בתי ספר נבחרים בעיר ואף מספר תחנות לעוברים ושבים במדרחוב ההומה של העיר.

במהלך היום טעמו התלמידים גלידה כשעיניהם מכוסות, ניסו לפלס דרכם במסלול המכשולים על כסא גלגלים, שיחקו "טלפון שבור" עם אוזניות על האוזניים והכי חשוב נחשפו לנושא הנגישות ופגשו אנשים עם מוגבלות. באירוע אף השתתף מ"מ ראש העיר אשר התנסה בתחנות הנגישות.

את התחנות הפעילו מתנדבי קהילה נגישה אשקלון, אנשים עם ובלי מוגבלות אשר טרחו ובאו והסכימו להיפתח ולספר למשתתפים על קשיים, הצלחות וחוויות מחייהם בכלל ובעיר אשקלון בפרט.

העוברים ושבים ציירו וכתבו רשמים תוך התנסות במוגבלות בידיים, הכירו את מערכת "סטפ היר" שמסייעת לעיוורים להתמצא והצטיידו בקעקועי I LOVE YOU בשפת הסימנים.

בהזדמנות זו נודה לכל המתנדבים והעוזרים, לקהילה נגישה אשקלון ולכל משתתפי האירוע.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן