Skip to main content

חדשות

טלדור הנגישה את אתר לאומי קארד לאנשים עם מוגבלויות

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

הפרויקט בוצע מכוח התיקון לחוק, שמחייב להנגיש את כלל אתרי האינטרנט ● פתרון User1st שהוטמע מאפשר התאמה אוטומטית ומהירה של אתרים ואפליקציות רשת

טלדור סיימה באחרונה את הנגשת אתר האינטרנט של לאומי קארד לאנשים עם מוגבלויות. הפרויקט בוצע באמצעות פתרון User1st, אותו מייצגת טלדור. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בחצי מיליון שקלים.

הפתרון שהוטמע מאפשר התאמה אוטומטית ומהירה של אתרים ואפליקציות אינטרנט להוראות התקינה הישראלית לנגישות השירות באינטרנט, ברמה של AA. הוא מספק לאתר שכבת קוד ומידע נוספת, תוך שמירה על המבנה שלו וארכיטקטורת המידע, ללא צורך בשינוי מהותי או הוספת קוד לאתר המקורי.

הנגשת האתר בוצעה בהתאם לתקנות מכוח התיקון לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, שהתקבל בכנסת באוקטובר 2013. התקנות מחייבות את כלל בעלי אתרי האינטרנט להנגיש כל תוספת חדשה באתר קיים, לרבות אפליקציות, עמודים או שירותים חדשים שיינתנו במסגרתו, לא יאוחר מאוקטובר הקרוב. אתרים שלא צפויים בהם שינויים מחויבים ביישום התקנות על התכנים הכלולים בהם עד אוקטובר 2016.

עמיחי מירון, מייסד ומנכ"ל User1st, אמר כי "בעתיד, כל אתר בעולם יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלויות וקשיים. זו הזדמנות לכל בעל עסק לפעול לא רק מכוח החקיקה אלא גם מתוך רצון כן, אמיתי ורגיש לזולת, לעשות לטובת כלל האוכלוסייה וליהנות מקהל לקוחות גדול יותר".

משה מורשת, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת המערכות של טלדור, ציין כי "קיים יתרון עסקי עבור ארגונים בהטמעת טכנולוגיות נגישות, שהרי ציבור האנשים עם מוגבלויות מהווה פלח צרכנים לא מבוטל".

לדברי אשר רשף, מנמ"ר לאומי קארד, "התאמת מערכות האינטרנט לאנשים עם מוגבלויות הפכה עבורנו לפרויקט דגל בשנה האחרונה. הפתרון יספק מענה מידי עבור כל לקוח באשר הוא. אני קורא לארגונים וחברות נוספות במשק להנגיש את מערכות השירות לאנשים עם מוגבלות, שמהווים חלק בלתי נפרד מהחברה בישראל".

הכתבה התפרסמה לראשונה באתר אנשים ומחשבים – לחצו כאן

לוגו לאומי קארד

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן