Skip to main content

חדשות

"כל הדרכים” – מיזם תיירות נגישה מבית ישראייר

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

ישראייר השיקה שירותי תיירות לאנשים עם מוגבלויות – המיזם החדש והייחודי של החברה, המכונה “כל הדרכים”, יעניק את השרותים התיירותיים של תיירות נגישה לכל סוגי מוגבלויות

מאת: עמי אטינגר / בלב החדשות

 

חברת ישראייר משיקה מיזם תיירותי חדש וייחודי הנקרא “כל הדרכים” – תיירות נגישה, המציעה שירותי תיירות לאנשים עם מוגבלויות מכל הסוגים.

 

לאתר האינטרנט של המיזם "כל הדרכים" >>

 


המיזם הוקם כבר לפני כמה חודשים, בשיתוף עם טל קארו אבא לנער עם צרכים מיוחדים, שמרבה לצאת לחופשות ,טיולים וטיפולים רפואיים בחו”ל הנתקל בקשיים רבים במשך השנים. טרם הפנייה ללקוחות התבצעה עבודת הכנה רבה הכוללת סיורי הכנה ביעדים ספציפים על-מנת לוודא שאכן המוצרים תואמים לקהל היעד, להיערכות התפעולית למול חברות תעופה וחברות הסעות שונות ודברים נוספים.

טל קארו מנהל מיזם כל הדרכים: “אנו נוהגים לצאת עם בנינו לחו”ל לטיפולים רפואיים, לחופשות וטיולים. למרות ניסיוני הרב והיכרותי עם תחום התיירות נתקלנו לא אחת בקשיים לאתר מידע על נגישות ביעדים אליהם נסענו. החלטתי להכנס שותף במיזם עם ישראייר לאחר שחזרנו מחופשה באחד מאיי יוון, בה הזמנו נופש במלון “נגיש”, שהסתבר כי הוא כלל לא נגיש בכל שטחיו הציבוריים (חדרי אוכל, ברכה, חוף ים, אולם מופעים וכו’). אנו ניתן מענה אמיתי לכל אוכלוסיית האנשים בעלי המגבלות, או הצרכים המיוחדים בישראל, ונאפשר להם לטוס לחו”ל בראש שקט ובטוח”.

תוכנית “כל הדרכים” מספקת הן לבעלי המוגבלויות מכל סוג והן למשפחה או מלווה, מגוון שירותי תיירות בהתאמה אישית, המתבססת על הבנת המגבלות והמוגבלויות של הלקוח, צרכיו הספציפיים וצרכי מלוויו.

להמשך הכתבה באתר בלב החדשות – לחצו כאן >>

אישה בכיסא גלגלים בספינה נגישה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן