Skip to main content

מה הבעיה עם הגבס של ביבי?

קטגוריה: Access Israel News

 

מאז אנחנו למדים שביבי, ראש ממשלתנו מבטל השתתפותו מלהגיע לאירועים כגון השקת האנדרטה בנתניה עם הנשיא פוטין, השתתפות בישיבות סיעה, סיורים  ועוד והכל בגלל הגבס.

 

בנוסף נדהמנו לראות שכאשר הנשיא פוטין הגיע ללשכתו של ביבי, ראש הממשלה הקפיד להסתיר את הגבס מאחורי השולחן ואף נמנע מהמאמץ הכרוך בלעמוד לשנייה.

 

ראש הממשלה פעם היה בסיירת מטכ"ל – בימים ההם בטח היה עושה הכל להורדת הגבס ולחזור ליחידה ועד שזה היה קורה היה ממשיך לעשות הכל עם הגבס.

 

אז למה בעצם מפריע לנו שביבי ראש ממשלתנו מתבייש ומסתיר את הגבס ובמקום להמשיך לנהל את המדינה בסדר יום רגיל הוא פועל רק מלשכתו.

 

עמותת נגישות ישראל פועלת לקידום הנגישות והשילוב של אנשים עם מוגבלות בחברה של ישראל.

 

מדובר ב-1,440,000 איש ומתוכם 600,000 עם מוגבלויות קשות שפתאום ביום אחד הם נפצעים או חולים או מזדקנים ופתאום כל חייהם משתנים ללא הכר.

 

אנשים עם מוגבלויות, ביניהם נכי צה"ל, נכי תאונות דרכים ועבודה, נכי מחלות וזקנה ובין אלה האנשים על כסאות גלגלים או הנעזרים בקביים או העיוורים עם המקל או כלב הנחייה או האנשים עם המוגבלות השכלית או נפגעי הנפש או לקויי השמיעה כל אלה רוצים לצאת מהבית עם מוגבלותם, בראש מורם, בכבוד, בשוויון ובעצמאות. הם רוצים להרגיש בני אדם שווים, הם לא רוצים להתבייש הם לא רוצים להסתיר את מוגבלותם.

 

עמותת נגישות ישראל פועלת ליצר מצב שבו גם אם הגורל קבע לאדם פלוני לחיות עם מוגבלות הוא עדיין יוכל לצאת מהבית ולבלות ולקנות, ללמוד ולעבוד ולטייל ומבלי שיצטרך להתבייש במוגבלותו.

 

אדוני ראש הממשלה אני פונה אלייך בבקשה, הפסק להסתיר את המוגבלות והגבס, זה יכול לקרות לכל אחד. זה הזמן לחזור לחיות באופן מלא ונורמאלי ובלי תירוצים. אולי זו הזדמנות להבין וללמוד ממקור ראשון על קשיי הנגישות בישראל. ואז אולי מניסיונך האישי תמצא לנכון לסייע בקידום את הנגישות בישראל.

 

בעודך מסתיר את הגבס, את המוגבלות ומשנה את תוכניותך – המסר המועבר לציבור הרחב על ידך הינו להסתיר את המוגבלויות, להסתיר את האנשים. לזה אנחנו לא מוכנים!

 

אני מאוד אשמח להזמינך לסיור נגישות בהשתתפות מספר אנשים עם מוגבלויות להכרות עם התמודדות וניצחון קשיים גדולים בהרבה מאלה שהינך מתמודד איתם באופן זמני בימים אלה.

בהזדמנות זו נחתום לך איחולי בריאות ונגישות על הגבס.

 

במהלך מהיר, הרמנו סוכנות twentythree ועמותת נגישות ישראל, אתר אינטרנט המאפשר לכל אחד ואחת לחתום או לאחל ברכה על הגבס של ראש הממשלה. כמו כן ניתן לצפות באיחולים ובמסרים שהשאירו אנשים אחרים וכמובן הכל ניתן לשיתוף. כתובת האתר: www.SignBibi.com

 

אנו מאחלים לראש הממשלה בריאות איתנה וחזרה מהירה לשגרה.

 

על הכותב-יובל וגנר
הכותב הינו נכה צה"ל על כסא גלגלים, נפצע בעת שרותו הצבאי כטייס מסוקי קרב. כיום, יו"ר ומייסד עמותת נגישות ישראל ואחד מזוכי אות הנשיא למתנדב 2012.

לחתום על הגבס של ביבי

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן