Skip to main content

ביקור ברדיו קול הגליל העליון 105.3FM

יום רביעי ה21.4.21 היה מרגש מאוד בזכות ביקור מהנה ברדיו קול הגליל העליון היושב בקיבוץ עמיר, נפגשנו עם חגית חצב הנהדרת שקיבלה אותנו עם חיוך גדול, שאלה שאלות והתעניינה בפעילות שלנו.

השידור נפתח בשיחה עם יובל וגנר, מייסד עמותת נגישות ישראל. יובל שיתף במטרות פתיחת העמותה, כאשר המטרה המהותית הינה לאפשר לכל אדם להמשיך לחיות למרות ועל אף המוגבלות, לעבוד לטייל, לצאת לחוג כמו כל אחד. בנוסף יובל שיתף במשמעות פעילות העמותה והמרחב לחיים עצמאיים בארץ. יובל סיכם את השיחה הקצרה איתו "רוצים לעזור ולשנות? צרו קשר עם המרחב ובואו לעשות שינוי בגליל העליון".

בהמשך השידור עופר מיכאלי, מייסד המרחב לחיים עצמאיים בגליל שבניהול נגישות ישראל, שיתף על הסיפור האישי שלו שגרם לו ליזום את רעיון המרחב והקמתו. הוא סיפר על ייחודיות המרחב בגליל, ייחודיות האוכלוסייה שמגיעה לפעילויות השונות ועל החשיבות הגדולה בקיום פעילויות של אנשים עם וללא מוגבלויות יחדיו.

בהמשך שיתפתי אני, יובל כהן, מנהלת הפרויקטים במרחב על הפעילויות השונות, הוותיקות והחדשות. ועל המשמעות הגדולה של הפרויקטים הללו הן עלי, הן על המתנדבים והסטודנטים והן מדברי החברים. ספרתי שבעבר כשראיתי בדרך לצופים או לחוג התיאטרון אדם עיוור הולך ברחוב לרגע אחד לא שאלתי את עצמי אם הוא גם הולך לחוג, אם גם לו יש פעילות חברתית. היום אני מבינה ושמחה להיות חלק בדבר החשוב הזה.

סיימנו את השידור בשיחה מרתקת ומרגשת עם שושי ארגמן מעין זיוון, חברה ופעילה במרחב הגליל. שושי שיתפה בסיפורה האישי, באובדן שהיא חוותה ולאחר מכן את ההתרוממות והאושר שחוותה, עד למצב בו הייתה על הבמה ואמרה בגאווה לכולם "השמיים הם הגבול". שושי סיימה בקטע שכתבה בסדנת פואטרי סלם שהתקיימה בקיץ במרחב ולקטע קוראים "לאהוב".

חגית, תודה רבה על שיתוף הפעולה, הכנסת האורחים והשיח הכל כך נעים ומעניין איתך. כמה אני מחכה לפעם הבאה!

רוצים לקחת חלק בפעילות שלנו? מוזמנים ליצור קשר-

יובל כהן- 052-5347164

מימין: עופר מיכאלי, חגית חצב ויובל כהן

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן