Skip to main content

המועדון החברתי של המרחב בגליל חגג את סיום שנת הפעילות 2018/9

כמאמר הסרט "סבתא חיה –מתה", המועדון החברתי של "המרחב לחיים עצמאיים בגליל – בניהול נגישות ישראל" שהתחיל בכל הכוח והמרץ, ואחר-כך המשיך לאט לאט להגביר… חגג את סיום שנת הפעילות בטיול חמים וקריר במפל התנור

התאספנו ברחבת החנייה של שמורת התנור, והתחלנו ללכת, וחלקנו לנסוע בכיסאות גלגלים לבר מפל התנור המפורסם. הדרך הייתה נוחה וקלה, וניצלנו את זמן ההליכה לשיחות רעים, להחלפת צ'פחות, דחקות ולצחוקים. רגע רגע, מה הפרחיות הזו? אילו מילים אתה כותב איש זקן שכמוך?! אז כן, המילים הללו רק מבטאות את החברות והאחווה שנוצרה בין רוב חברי המועדון, ולכן מותר להשתמש במילים שכאלו.


שהגענו סמוך למפל מצאנו עשרות מדרגות שעולות אל המפל! עלאק שמורה מונגשת, אולי לקארל לואיס ויוסיין בולט, אבל לא לבני-תמותה בכיסאות גלגלים.

עשרות מדרגות בדרך למפל התנור
עשרות מדרגות בדרך למפל התנור

נהנינו ממה שיכולנו, במיוחד מלראות (מרחוק משהו) את המפל הנהדר, ומלשמוע את משק המים בהתנפצותם מגובה של 30 מטרים בתוך בריכה מזמינה לטבילה, אך הבריכה כמו כל דבר טוב בחיים

אסורה לרחצה!


בתום הסיור במפל חזרנו אל רחבת החנייה ושם פרסנו ופרשנו שולחן עם ארוחת בוקר א-לה מארג' עיון. באמת ארוחת בוקר המרנינה כל בטן וכרס.

נקודת תצפית על המפל
נקודת תצפית על המפל

בתום הארוחה פצחנו בפעילות חברתית שהוכנה ע"י הסטודנטים שלנו: מעיין, אייל ועידית, ושיחקנו במשחק החבילה, כאשר כל קילוף של שכבת נייר, מגלה תפק עם הוראות למקלף המאושר. משחק חביב שבעצם גילה לנו שהחברים מאוד היו רוצים שבשנה הבאה הפעילות תהיה שבועית, ולא דו-שבועית כפי שהיה בשנתיים האחרונות. זו מחמאה בלתי-רגילה למפעילי המועדון, ואם ירצה משרד הרווחה, אכן נשתדל לקיים את אשר ביקשו המשתתפים.


ופלופ… הבטנו בשעון וחלפו שעתיים

נכנסנו להסעות ונסענו לשלום. שלום שלום, שלום לשנת הפעילות 2018/9 של המועדון החברתי.

השביל הנגיש בשמורת הטבע נחל עיון (התנור) מגיע עד תצפית על המפל
השביל הנגיש בשמורת הטבע נחל עיון (התנור) מגיע עד תצפית על המפל

נקודת תצפית על מפל התנור

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן