Skip to main content

המרחב הגלילי חגג את סוף השנה באגמון החולה

לקח לנו שבוע שלם לעכל את האירוע המדהים שהיה לנו באגמון החולה.

ביום שלישי שעבר, ה8.6.21 נפגשנו באגמון החולה לאירוע סוף שנה ופתיחת הקיץ של המרחב לחיים עצמאיים בגליל ובגולן שבניהול נגישות ישראל. האירוע היה מדהים מהמצופה, שיתוף הפעולה הנהדר עם צוות אגמון החולה היה מרגש והשאיר טעם של עוד.

לאירוע הגיעו חברי מרחב רבים, גם חברים שאת חלקם לא פגשנו הרבה זמן ובהתרגשות גדולה גם פגשנו אנשים רבים שרוצים להצטרף לפעילות ולמשפחת המרחב, כל אחד ואחת שהגיע לראות לראשונה את הפעילות שלנו שמח מאוד והרגיש שזהו מקום שהוא יכול לקחת בו חלק. כפי שכתבתי, אותנו זה ריגש מאוד ואני מאחלת למשפחת המרחב שלנו לצמוח ולגדול.


התחלנו את האירוע בהתכנסות של כלל המוזמנים. ואנו רוצים להודות למיכל רימון, מנכ"לית עמותת נגישות ישראל, רני בנימיני, מייסד העמותה ועינבר וחמודי מאגמון החולה שבזכותכם האירוע היה מהנה, עם נוף מרהיב וכל כך מרגש ומשמעותי.

מיכל רימון נושאת דברים בפני המשתתפים באירוע
מיכל רימון נושאת דברים בפני המשתתפים באירוע

לאחר מכן כל האורחים הוזמנו להתנסות בתחנות השונות. תחנות בהן הם התנסו במוגבלויות שונות, למשל לקות קוגניטיבית, מגבלה פיזית ומגבלת ראייה. לצד תחנות אלו התנסו במספר פעילויות שאנו מקיימים במרחב, רכיבה בתלת אופן, רכיבה באופני טנדם וכדורשער. לשמחתנו בזכות ההתנסויות הללו יש מצטרפים עתידיים לפעילויות.

לסיום, קבוצת "משחקים מרחוק" העלתה את מופע סוף השנה שלהם. ההופעה הייתה נהדרת! מרגשת ומצחיקה במיוחד. הופתענו מהקשר המדהים שנוצר בין חברי הקבוצה ובין שיר כהן המדריכה, שכן הקבוצה פעלה בזום, מרחוק, אך הם הרגישו לנו כל כך קרובים ומאוחדים. תודה לך שיר שהצלחת לגרום לקרבה של המשתתפים בקבוצה ותודה לקבוצה שפתחה בפנינו דלת ונתנה לנו הצצה לפעילות שלהם בשנה האחרונה.

קבוצת "משחקים מרחוק" העלתה את מופע סוף השנה שלהם
קבוצת "משחקים מרחוק" העלתה את מופע סוף השנה שלהם

היה אירוע נהדר, תודה לכל מי שהגיע ולקח חלק, תודה לחברי המרחב הוותיקים והחדשים, תודה למצטרפים החדשים, תודה לסטודנטים ממכללת תל חי שלקחו חלק בפעילות השנה, למתנדבים, למדריכות והמדריכים שהגיעו, לנגה סיון ועופר מיכאלי שהם חלק בלתי נפרד מהמרחב.

ואנחנו שמחים ונרגשים לשתף מהכתבה שכתבו עלינו

במידע 8.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים או להצטרף לפעילות? דברו איתנו

יובל כהן- 052-5347164

סמדר זילברברג- 054-7659964

האירוע התקיים עם נוף מרהיב לאגמון החולה
האירוע התקיים עם נוף מרהיב לאגמון החולה

קבוצת "משחקים מרחוק" העלתה את מופע סוף ה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן