Skip to main content

חדשות השבוע של המרחב לחיים עצמאיים בגליל

מחדשות השבוע, שמחים לשתף בסיומו של שבוע מלא בחוויות ועשייה מהנה במרחב לחיים עצמאיים בגליל ובגולן שבניהול עמותת נגישות ישראל.

סוף השבוע שעבר הסתיים ברכיבה מהנה במיוחד של קבוצת עיניים לשניים משרונה דרך רמת סירין לרוב רוי. בדרך עצרה הקבוצה במוזיאון בית הרופא במנחמיה.

לאחר הטיול המדהים ורדה כתבה לקבוצה: "היי חברים, רוצה להודות לאילן ולמיכה על ארגון המסלול ולטעימות דעת באתרים שפגשנו בדרך. תודה לרמי שנידב את רכבו לליווי בשטח. תודה ליוחאי על הסיוע בהובלת העגלה, בהעמסה ובפירוק. תודה למתנדבים שהתגייסו לסייע בהקפצות, לארנון, לבקי, לארלה ולמיכה. ולכם הקפטנים תודה תודה".

חברי עיניים לשניים בהפסקה למתיחות
קבוצת עיניים לשניים בהפסקת מתיחות

השבוע התחיל באנרגיות ספורטיביות של קבוצת "צועדים קדימה" ששינסו מותניים וטיילו יחדיו בטיילת הוורדים, עם הרבה הומור וצחוק באווירה כפית, עד שמימון לא החזיר לדוניא את הכלב שלה, סתם, בסוף הוא החזיר לה את הגור הקטן. הגיעו הרבה משתתפים וממש מרגש לראות איך הקבוצה גדלה משבוע לשבוע.


ביום שני נפגשו קבוצת "משחקים מרחוק",
הפעם המפגש התחיל קצת אחרת, התחלנו בשיתופים של כל אחד מחברי הקבוצה באתגר שהוא התמודד איתו השבוע. היה מעניין להקשיב לכל אחד עם האתגר שלו, ולהבין שכולנו מתמודדים עם אתגרים ויכולים לתת כוח אחד לשני. נהנינו להמשיך בתרגילי אלתור שבהם התחלקנו לזוגות וכל זוג בזמן שלו, העלה את הסצנה שעשה בעקבות התרגיל. היה מרגש ומהנה לראות כיצד כל זוג הביא את היצירתיות שלהם אל הקבוצה.

צועדים קדימה בטיילת הוורדים
"צועדים קדימה" בטיילת הוורדים

קבוצת "רוכבים באגמון" שמחו להיפגש למפגש השלישי של הקבוצה. חברי הקבוצה מספרים:

"התחלנו לנסוע באגמון, סביבנו היו מלא עצי תות מרעננים ובזכות שרון שקטפה לנו, זכינו לטעום ממתיקות הטבע. אילן תרגל איתנו כל מיני תרגילי רכיבה במסלולי אתגר שונים, עם דגש על הבדלה בין ימין ובין שמאל. בהפסקה נהנינו לשחק ביחד בינגו ציפורים ולגלות ציפורים חדשות. המשכנו ברכיבה לסיום המסלול שנגמר בנקודת ההתחלה ושם סיכמנו את מפגשנו הנעים".

ביום שלישי נפגשנו כהרגלנו ב"זום החברתי", והפעם נהנו החברים מהרצה חווייתית של הדר אזוגי, סטודנטית פעילה במרחב, על אירועיי האירוויזיון בעבר וכן האירוויזיון הקרב ובא. הדר הלהיבה אותנו על עולם האירוויזיון מתוך אהבתה אליו בצורה מעניינת וחווייתית.

אחת שתיים שלוש ו.. "זזים בזום" ממשיכים להיכנס לכושר! כהרגלנו נפגשנו בזום ביום רביעי. ירדן צרפה לתכנית הנוכחית תרגילי אירובי נוספים ששלבנו אם התוכנית הקיימת. כולם עבדו מדהים ובקצב מסונכרן להפליא. גילינו שאנחנו בכושר לא רע בכלל!! היה לנו אימון שמתבסס על תרגילי משקל גוף עם האביזר כיסא. שיטת האימון הייתה טבטה ברמת קושי גבוה יותר שמתבססת על 30 שניות עבודה ו- 15 שניות מנוחה בחלק הראשון ובחלק השני התאמנו 20 שניות עבודה ו10 שניות מנוחה. היה כיף, מאתגר ומספק במיוחד.

רוכבים באגמון
רוכבים באגמון

תודה לכל השותפים שיצרו לנו שבוע מלא בחוויות ושנמשיך להיפגש ולשמוח יחד גם ברגעים מאתגרים שסובבים אותנו.
אתכם פה, ושמחה להצטרף למרחב לחיים עצמאיים בגליל ובגולן,
אמונה כהן שלו.

סיקרן אתכם ותרצו להיות שותפים באחת הפעילויות מוזמנים ליצור קשר

יובל כהן – 052-5347164
סמדר זילברברג – 054-7659964

רוכבים באגמון

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן