Skip to main content

חוזרים לשגרת פעילויות מהנות במרחב לחיים עצמאיים בגליל

לאחר שבוע פסח חזרנו מיד לכלל הפעילויות המהנות שלנו במרחב לחיים עצמאיים בגליל שבניהול נגישות ישראל


התחלנו בצעידה של קבוצת ההליכה "צועדים קדימה"! בדרכנו בטיילת הבחנו בפריחת העצים וזמזום הדבורים, ברחנו מכמה, צחקנו רבות וכמו שעופר אמר, "החיינו את להקת כוורת". סיימנו את ההליכה בישיבה משותפת ובמה שיתפנו מהחוויות בחג ומההליכה.

קבוצת ההליכה צועדים קדימה
"התחלנו בצעידה של קבוצת ההליכה "צועדים קדימה"

ביום שני נפגשנו בזום עם שיר כהן, מדריכת התיאטרון שלנו, וצחקנו כהרגלנו בפעילות התיאטרון "משחקים מרחוק". כמובן שאחרי שבועיים רחוקים שיתפנו לשלמנו וסיפרנו חוויות ולאחר מכן אלתרנו כמו שאנחנו יודעים.


ביום שלישי נפגשנו בזום להרצאה מעניינת מאוד של מרב בן יהודה, מנהלת תפעול במשרד עו"ד יגאל ארנון, על עולם המשפט. בהזדמנות זאת, אנחנו רוצים להודות לך מרב שהגעת לדבר איתנו, להרחיב את הידע שלנו הן על התהליך שעובר עו"ד צעיר עד לשותף בחברה והן על החברה בה את עובדת והקידום שלך את תחום הנגישות בחברה וכמובן תודה שהיית שם לענות על השאלות, גם אם לפעמים היו קצת קשות.


נשמח להוסיף תודה על העזרה האישית, ההכלה והקבלה שלך, אחד מחברי המרחב כתב לי בסיום "באמת תודה שהבאתן את האישה המקסימה הזו. שמעבר להרצאה גם עוזרת אישית, שוב, תודה רבה".

הרצאה בזום של מרב בן יהודה
"נפגשנו בזום להרצאה מעניינת מאוד של מרב בן יהודה"

ביום רביעי נפגשנו שוב לאימון מאתגר עם ירדן המאמנת שלנו, האימון התבסס על תרגילים שמשלבים תרגילים כושר מגוונים עם האביזר כיסא. שיטת האימון הייתה אינטרוולים של 20 שניות עבודה 10 שניות מנוחה. היה כיף, מאתגר ומספק מאוד. הזענו ונחשפנו למגוון של רחב של תרגילים חדשים.


סיימנו את השבוע עם רכיבה של קבוצת עיניים לשניים. ביום שישי השקם בבוקר יצאנו לרכיבה מאתגרת במיוחד וחוויה קבוצתית. מסלול הרכיבה התחיל באגמון החולה, דרך יסוד המעלה, תל אחסניה ואילת השחר, מחניים וזנגריה. היה מסלול אתגרי ביותר, ואנחנו עדיין תפוסים! קינחנו באירוח אצל סולטן ומדיחה וחגגנו את יום ההולדת של אילן אדר שלנו. אילן, המון מזל טוב ליום ההולדת! תודה שאתה לוקח חלק כל כך פעיל בפעילות המרחב וקבוצת הרכיבה עיניים לשניים.

קבוצת הרכיבה עיניים לשניים
"סיימנו את השבוע עם רכיבה של קבוצת עיניים לשניים"

בהזדמנות זאת, גם נגלה לכם שביום שני נפתחת קבוצת "רוכבים באגמון" בהובלתו והדרכתו המקצועית של אילן. הקבוצה הינה קבוצה המשלבת אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, מתנדבות מהקהילה וסטודנטיות מהמכללה האקדמית תל חי.

תודה רבה לכל מי שלקח חלק בשבוע המטריף הזה!

חושבים שהפעילויות שלנו יכולות לעניין אתכם? צרו איתנו קשר:

יובל כהן – 052-5347164
סמדר זילברברג – 054-7659964

קבוצת הרכיבה עיניינם לשניים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן