Skip to main content

מסיימים את פעילות הקיץ במרחב הגלילי עם משחק של אהבה لعبة حب

לאחר שנבחר שם הקבוצה, זה הזמן לשתף את כל הקוראים, עם הקבוצה הנהדרת שהוקמה הקיץ במרחב לחיים עצמאיים בגליל שבניהול נגישות ישראל, קבוצת תיאטרון בהנחייתה המופלאה של נטע מנור.


במהלך הקיץ נפגשנו כ-15 משתתפים, קבוצה ששילבה בתוכה אנשים עם ובלי מוגבלות שכלית התפתחותית ותסמונת דאון. אל הקבוצה הגיעו משתתפים מההר, מהעמק, מרמת הגולן וקריית שמונה. במהלך המפגשים ובמרץ רב, קבלנו הנחיות לפעילות מנטע ויחדיו יצרנו, שיחקנו, רקדנו, תופפנו. לעיתים היינו גיבורים, נינג'ות, לפעמים מורים, כל דבר שעלה לראשינו.

מפגש פעילות של קבוצת התיאטרון משחק של אהבה لعبة حب
מפגש פעילות של קבוצת התיאטרון משחק של אהבה لعبة حب

הקבוצה משלבת בתוכה כל כך הרבה אנשים שונים, לכל אחד יש את הדרך שלו או שלה לביטוי, ונטע נתנה לכל החברים להרגיש שייכים ושכל אחד ואחת יכולים לבטא עצמם בדרכם. בסוף כל מפגש אליו הגעתי דברתי עם חננאל, אחד המשתתפים ושאלתי אותו איך היה לו בפעילות, וכל פעם מחדש הוא הסתכל עלי ובחיוך גדול ומחיאות כפיים ואמר שמאוד כיף לו.

לראות את הקבוצה גדלה, את ארבעת החברים שהצטרפו מעין קיניה, את החברים שמגיעים מצפת או מקרית שמונה, כולם כאחד, השפה פתאום לא משנה,לעיתים גם בג'יבריש (שפה ממומצאת) הכל ברור, אבל למקרה הצורך לצידנו יש את אחלם שכל מילה לא ברורה מתרגמת.

בשל שילוב הקבוצה שבתוכה דתיים, חילונים ודרוזים נבחר על ידי המשתתפים השם החדש שלה- משחק של אהבה

لعبة حب (לועבת חוב).

חושבים על בן משפחה, חבר, מכר או רוצים להצטרף לקבוצה כמשתתף פעיל או כמתנדב? דברו איתנו-

יובל כהן 0525347164

מפגש פעילות של קבוצת התיאטרון משחק של אהבה لعبة حب

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן