Skip to main content

מידע מסייע

עופר מיכאלי מנהל המרחב לחיים עצמאיים בגליל זכה באות "יקיר הגליל" על פועלו למען אנשים עם מוגבלות

 

כמנהל המרחב לחיים עצמאיים בגליל שהוקם בסיוע מסד נכויות – ג'וינט ישראל, ממשלת ישראל, קרן משפחת רודרמן, משרד הרווחה והמגבית המאוחדת ישראל קנדה ומנוהל ע"י עמותת נגישות ישראל, פועל עופר בהמון אהבה וכבוד לזולת, תוך הושטת יד תומכת לכל נזקק באזור. יש לו כשרון מיוחד ליצור קשר עם מנהלי מסגרות חינוכיות ושיקומיות במרחב ועם בעלי עסקים, אותם הוא רותם לתמיכה וסיוע, הוא מסייע לעמיתים עם סוגי כל המוגבלויות ובכל צורות ההתיישבות באזור. בשל כך הפך מכאלי כתובת מוכרת לפניות הציבור מקריית שמונה ועד צפת.

הוא היה מיוזמי קבוצת נכי המועצה האזורית גליל עליון ומשמש מורה ומדריך לילדים עם מוגבלויות, מורה לחיות בר ב"רננים" "שחפים" ובמסגרות דומות אחרות. פועל בארגון שתי"ל, להעצמת נכים ובני משפחותיהם ומשמש כאמור  כמננל משותף ב"מרחב לחיים עצמאיים בגליל". כמי שנפגע בתאונת עבודה ונותר עם מוגבלות מהווה עופר דוגמא אישית ומצוינת ליכולת להשתלב בחברה בפעילות מלאה ותורמת.

 

יו"ר נגישות ישראל, יובל וגנר, מנכ"לית העמותה עו"ד מיכל רימון,  חברי הועד המנהל, נוגה סיוון, שותפה לניהול במרחב, מנהלי נגישות ישראל בצפון ד"ר רויטל שורץ – סבירסקי, גיורא לב ומתנדבי נ.י.צ שותפיו לדרך במרחב לחיים עצמאיים בגליל מברכים את עופר על קבלת אות "יקיר הגליל", בפרק הזמן בו אנו משתפים פעולה זכינו להשגים רבים בתחום הנגישות וקבלת השונה בהובלת עופר בגליל, אנו שמחים על ההכרות עם עופר והזכות לקחת עימו חלק בפעילותיו המגוונות והמרשימות  בסיוע וקידום אנשים עם מוגבלות לחיות בעצמאות מירבית ושוויונית בכל תחומי החיים. על השגיך, אהבה וכבוד הזולת אתה ראוי להערכה רבה.

 

ישר כח!

 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן