Skip to main content

מפגש שלומי לקידום נושא הנגישות וקבלת השונה

 

לערב הוזמנו מתנדבי נגישות ישראל צפון ועמיתי הקהילות הנגישות מאשכול הקהילות בגליל המערבי – מקריית ביאליק, מעכו, מאבו-סנאן ומהמועצה האזורית מטה אשר.

 

לאחר התכנסות וכיבוד כיד המלך לפי מסורת האירוח החם בשלומי, נישאו דברי ברכה מפי ראש המועצה המארחת מר גבי נעמן, מנהל תחום נכויות בחברת המתנ"סים מר אורי מרכוס ורכזת הקהילה הנגישה הגב' הילה וקנין. בהמשך, הוקרנה מצגת לרגל החודש הבינלאומי של האדם עם המוגבלות, בה הוצגו הישגי הקהילה הנגישה בשלומי בשנה האחרונה בתחום הנחלת הנגישות וקבלת השונה ביישוב.

 

לאחריה חלק אייל סבג את סיפור חייו עם הקהל תחת הכותרת "להפוך נכות לאיכות", תוך שיתוף מופלא כיצד אדם עם לקות מורכבת השכיל להתגבר על חסמים ומוגבלויות ולהפוך את חייו לסיפור הצלחה.

 

מופע ריקוד אומנותי בכיסאות גלגלים של רקדני איל"ן חיפה חתם את הערב; הלהקה הוותיקה והראשונה בארץ, אשר ייבאה ויישמה את הקונספט האמנותי של ריקוד עם כסאות גלגלים – הפגינה יכולת מרשימה. הרכבים שונים של רקדנים, החל מזוגות רקדנים, טריו, רביעייה ועד מליאת הלהקה, רקדו קטעים מוזיקליים שונים (כוריאוגרפיה – מרגריטה פוליאקוב ותמר סרוקה) – כמבוא מרגש לקראת ערב הריקודים הגדול שהלהקה עומדת לקיים במשכנה במרכז הספורט איל"ן חיפה בקריית חיים ב-1.2.12.

 

אחד מהריקודים במפגש אחד מהריקודים במפגש, דמדומים

אחד מהריקודים, קליידוסקופ, במפגש ריקוד הדמדומים במפגש שלומי

 

הרקדנים במפגש שלומי לקידום נושא הנגישות וקבלת השונ

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן