Skip to main content

מתנדבי נ.י.צ. ערכו סקירות נגישות לחופי דור והבונים

מתנדבי סיירת נגישות ישראל צפון-נ.י.צ. ע"ש נחמיה שר המשיכו את רצף סקירות הנגישות בחופי הצפון. הסוקרים הינם חלק ממתנדבי נ.י.צ. אשר מגיעים מחיפה, מהקריות ומאזורי הגליל והעמקים; הם יוצאים בהובלתו של הרכז בועז מרחב לסקור נגישות מבנים ושטחי ציבור לכל סוגי המוגבלויות. בחודשים האחרונים סקרו חברי הקבוצה את נגישותם של חופי הצפון, מנהריה ועד חיפה

הפעם בועז, איציק, חנוך ומתי הדרימו לחופי "דור" ו"הבונים".

בחוף "דור" נמצאו חניות נכים צרות יחסית. הסוקרים נדהמו לגלות כי אין שירותי נכים… נאמר לסוקרים כי הם סגורים והאחראי עם המפתח לא נמצא… בנוסף, אין שילוט לשירותי נכים. קיים שביל משולב בטון ודק מעץ עד למרחק 10 מטר מהמים אך בסופו מדרגה גבוהה (שם צריך לעבור לכיסא ים מיוחד הנמצא באחריות המציל). הוקמה סככת צל אחת מיועדת לאנשים עם מוגבלות אך היא הייתה תפוסה ע"י מתרחצים ללא מוגבלות.

 

בחוף דור יש שביל נגיש עד למרחק 10 מטר מהמים
בחוף דור יש שביל נגיש עד למרחק 10 מטר מהמים

 

 

בחוף "הבונים" אין כלל גישה למים!! יש כיסא ים מיוחד אבל יש לעבור מרחק רב בחול עד המים. בנוסף, אין שטח מוצל קרוב למים. השירותים, המקלחת והמזנון הונגשו בצורה מאוד יפה ויש בנמצא כיסא ים אחד למי שמגיע עם מלווה צמוד. היחס במקום היה אדיב ונפלא מצד האחראים על החוף.

המידע החשוב הועבר למאגר הרלוונטי באתר נגישות ישראל, לרווחת אנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם.

תודה חמה לסוקרי נ.י.צ. המסורים, העמלים גם בימי קורונה וגם בחום יולי-אוגוסט, עם המסכות, להביא מידע מקצועי ושימושי אודות נגישות חופי הצפון.

 

בחוף הבונים המזנון הונגש בצורה יפה

בחוף הבונים המזנון הונגש בצורה יפה

בחוף דור יש שביל נגיש עד למרחק 10 מטר מהמים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן