Skip to main content

מידע מסייע

מתנדבי עמותת 'נגישות לישראל' יתארחו בראש הנקרה ויקיימו אירוע מיוחד לציון השקתו של הגשר ההנגשה החדש

 

בנוסף, ישתתף בטקס אדריכל דניאל כהנא, מתכנן הגשר. מתוך קריאה לאתרי תיירות נוספים להצטרף ליוזמה ולהנגיש את האתרים לקהל בעלי המוגבלויות "עמותת "נגישות לישראל" הייתה בין השותפים בהקמתו של גשר ההנגשה בראש הנקרה לאחר פניות רבות שהתקבלו אצלנו לאורך השנים מצידם של בעלי מוגבלויות שהתקשו להגיע לאתר, הגשר מהווה בשורה של ממש לציבור בעלי המוגבלויות בישראל" ציינה הבוקר סבירסקי.

 

"אתר ראש הנקרה גאה לארח את חברי העמותה החשובה העושים מלאכת קודש למען קהל בעלי המוגבלויות בישראל" אמר יריב המאירי מנכ"ל אתר התיירות ראש הנקרה "אנו גאים להוביל את מהפכת הנגשת אתרי התיירות בישראל, גם לקהל הנכים מגיעה האפשרות לטייל וליהנות מהנקרות, הקמת הגשר שמגיעה לאחר תקופה ארוכה של פעילות מאומצת היא צעד נוסף בדרך לקידומו של אתר הנקרות ובהנגשתו לציבור בעלי המוגבלויות בישראל ובעולם ואנו מברכים את אנשי נגישות לישראל על יוזמתם לציון הקמתו של הגשר".

 

בין הגופים השותפים להקמתו של גשר ההנגשה שנחנך לפני כחודשיים גם משרד התיירות, החברה הממשלתית לתיירות, המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הנגב והגליל, רשות הטבע והגנים, המשרד לאזרחים ותיקים, החברה הכלכלית מטה אשר, המועצה האזורית מטה אשר, הביטוח הלאומי ונגישות לישראל. מנכ"ל האתר קרא לאתרי תיירות נוספים להצטרף ליוזמה ולהנגיש את האתרים לקהילת הנכים.

 

לפרטים נוספים – נפתלי רזניקוביץ 054-5569642

פסגת ראש הנקרה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן