Skip to main content

מידע מסייע

נגישות ישראל צפון-נ.י.צ. הרחיבה לאחרונה את קשריה גם לטבריה ונשר

נגישות ישראל צפון-נ.י.צ. הרחיבה לאחרונה את קשריה לשתי רשויות נוספות; בפגישה שנערכה ביום ב' 11.8.14 עם ראש העיר נשר מר אבי בינמו וביום ג' 26.8.14 עם ראש העיר טבריה מר יוסי בן דוד, הוצג ה"אני מאמין" של עמותת נגישות ישראל ורקע אודות נ.י.צ. ופעילותה בצפון הארץ. שני ראשי העיר הביעו נכונות ומחויבות לקדם את נושאי הנגישות וקבלת השונה במחוזותיהם ותיארו את העשייה שכבר מתקיימת בנושא. הוצע לקיים לעובדי שתי העיריות מיזמי הסברה בנושא נגישות השירות תחת הכותרת "עד שלא תחווה לא תבין" על מנת לשפר את השירות הניתן על ידיהם לאנשים עם מוגבלויות.

במקביל, נוצר קשר בשתי הרשויות עם מנהלי אגפי החינוך על מנת לקדם הסברה במערכת החינוך בכל הגילאים. אשתקד החלה פעילות הסברה בשלושה בי"ס בטבריה והכוונה להרחיבה השנה תחת ניהולו של ניר חזיזה שהתמנה לאחרונה לתפקיד. ניר שימש בעבר מנהל מחלקת החינוך בשלומי, וכבר אז יצר קשר פעילות עם נ.י.צ.

חשוב לציין את התרומה המשמעותית לקשר עם עיריית טבריה של קבוצת פעילים בשטח. הקבוצה, "פורום הורים לילדים מיוחדים" בראשותה של נעמי מנדלבאום-אחיטוב, מקדמת את נושאי הנגישות וקבלת השונה בעיר; הוצע כי סיירת הנגישות של נ.י.צ. תלווה את חברי הפורום בהדרכת נגישות מקומות ציבור ואתרי תיירות בעיר.

סמלי הערים טבריה (שמאל) ונשר

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן