Skip to main content

איצטדיון קרית חיים

ב- 2005 הגיעה תלונה על היעדר חניה שם ותנאים לא נוחים באופן כללי. ההזנחה שם אכן חוגגת גם בלי קשר לנגישות. מגרש החניה לא סלול ובחורף יש שלוליות ענק. הקבוצה מליגת העל שאמורה לשחק שם משחקת במקום אחר את משחקי הבית שלה ויש במקום רק פעילות נערים וילדים. הסובלים מקשיי הנגישות הם הורים נכים לילדים שמתאמנים ומשחקים שם. יש נכים שמעוניינים לצפות גם באימוני קבוצה מליגת העל. במרץ 2006 הגיעה הבטחה לסמן חניית נכים.

הידיעות הן שהאיצטדיון ייהרס ובמקומו יהיו בנייני מגורים או מרכז מסחרי. הנושא נמצא בדיונים משפטיים ולכן קשה יותר לדרוש השקעה בהנגשה מלאה כל עוד אין הכרעה בעניין. המצב מתבטא גם בעובדה שקשה מאד למצוא את האצטדיון באתר האינטרנט של עיריית חיפה (בניגוד למתקנים אחרים). יחד עם זאת, הצבת תמרורי חניה לנכים איננה השקעה כספית משמעותית ואנחנו מבקשים שתתבצע.

ב- 2009 התפרסמה שוב תוכנית להקים שכונת מגורים על האיצטדיון ועל החורשה המיוחדת שלידו. ב- 2010 התעוררה מחאה ציבורית בנושא (בלי קשר לנגישות), כי החורשה היא אחת ה"ריאות הירוקות" האחרונות באיזור, הצפיפות תגדל ותתעצם גם הסכנה הבטיחותית מהקירבה למיכלי האמוניה והדלק.

בטיפול מול ועדת גיל"ן (גישה לנכים) של עיריית חיפה.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן