Skip to main content

כרטיסים למופע של עידן רייכל לחברי הסתדרות המורים

הסתדרות המורים (כמו ועדים גדולים אחרים) רוכשת "חבילות" של כרטיסים בהנחה למופעים. לפחות בחלק מהמקרים אין מקומות נגישים (בכלל או עם אפשרות לשבת ליד מלווה)

 

כמקובל בימינו, רוכש הכרטיסים עומד בפני מספר גורמים שמעבירים אחריות זה לזה כאשר מתעוררות בעיות. ב"חזית" מציבים את סוכנות הכרטיסים ("קופת חיפה" במקרה הזה), אבל יש אחריות מסוימת גם להסתדרות המורים, להנהלת האולם ולאמרגן של הזמרים / שחקנים. כשיש צורך במקומות ישיבה נגישים מתברר שקשה עד בלתי אפשרי לבצע הזמנה באינטרנט. כשמגיעים בטלפון למשרד הכרטיסים נתקלים בחוסר היענות ו/או בחוסר סבלנות (אם להתבטא בעדינות). כאשר מדובר במופע מבוקש מאד, יש הסתברות גבוהה לכך שלא יהיו מקומות נגישים פנויים רק בגלל הצורך לעבור את התהליך המתואר לעיל.

 

במקרה הספציפי של ההופעה של עידן רייכל (אפריל 2014, היכל התיאטרון בקרית מוצקין), המתלוננת רכשה בסוף כרטיסים נגישים ללא הנחה. בעקבות התכתבות של עם עידן רייכל ב"פייסבוק", הוא החזיר לה את ההפרש במחיר בין הכרטיסים ונזף ב"קופת חיפה".

 

אנחנו פועלים לקביעת כלל / תקנה שבכל חבילת כרטיסים של ועדים / שירותי רווחה יהיו כרטיסים נגישים שיימכרו אחרונים (אם לא יידרשו על ידי מי שזקוק לנגישות). 

 

 

 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן