Skip to main content

מידע מסייע

"לאשה" – מידע נגישות במדור "בדרכים"… רק בגליון מרץ 2006!

אחרי פנייה שלנו אל המגזין "לאשה" הם הסכימו להוסיף מידע נגישות בכתבות על אתרי נופש.

באחד הגליונות של מרץ 2006 המדור "בדרכים" כלל רשימה של חדרי אירוח ("צימרים") ועבור כולם ניתן המידע אם הם נגישים או לא. אנחנו מודים ל"לאשה" על כך ומקוים שהמגזין יתמיד ביוזמה המבורכת. ההצלחה הייתה חד-פעמית: בגליון אפריל 2006 (מס' 10) חזרו להתעלם מציבור בעלי המוגבלויות (פרט למידע שטחי על סידורים לנכים בנתב"ג). אנחנו בקשר עם העורך כדי לשכנע אותו למסד את הוספת מידע הנגישות.

בכתבה שהתפרסמה ב"לאשה" (סוף מרץ 2006) אודות אתרי בילוי, סעודה ולינה בצפון הארץ, לא נזכרה נגישותם ולו במילה. מדובר על צימרים ומסעדות בראש פינה, יער אודם ברמת הגולן ומפל התנור ליד מטולה (הכתבת – מרב פרנק). כתבה אחרת עוסקת בפארק תרבות הפנאי בנהריה (הכתבת – מור אסאל) – ושוב התעלמות מהנושא. כתבה שלישית מדובר על פארק סחלבים חדש בשם "אוטופיה" בשרון המוגדר כנגיש לפי YNET:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3233806,00.html מתעלמת מנושא הנגישות. גם בגליונות הבאים לא היה מידע נגישות על הרוב המכריע של האתרים המוזכרים בהם.

אנחנו ממשיכים לבקש מעורכי מגזינים, חוברות פרסום וכו' לכלול מידע נגישות בסיסי עבור כל מקום ציבורי שהם סוקרים / מפרסמים. להרבה אנשים זה חשוב לא פחות ממידע על כשרות, למשל.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן