Skip to main content

פקח עירוני חנה בחניית נכים, והלך לקנות מאפים

ביום שישי שעבר הגיעה בשעות הבוקר ניידת של השיטור המשולב לתחנת הדלק פז, הממוקמת מול תחנת המשטרה בקרית גת . לדברי תושבים שהיו במקום ודאגו לתעד את המקרה, הניידת חנתה באופן לא חוקי, כך שחציה על חניית נכים וחציה השני במקום המסומן כאסור לחנייה. אישה תושבת העיר, שהייתה במקום וצפתה בנעשה, צעקה לפקח: "איזה בושה, פקח וחונה

 

בנכים. בעלי נכה צה"ל, כל הזמן הוא צריך להסתובב כי תופסים לו את החנייה".

 לאחר שהפקח חנה, הוא ירד מהניידת ונכנס למאפיה הסמוכה. תושבים שהבחינו בנעשה ביקשו מהפקח להזיז את רכבו, אלא שהפקח, לדברי עדי ראייה, לא  ממש התרגש והמשיך לבחור מאפים.

אחד מהתושבים שהיה במקום יצא להגנת הפקח ואמר לאנשים שתיעדו את הניידת: "חבל, למה אתם ככה? בן אדם יכול להיפגע בעבודה שלו, תחליקו". אך לתושבים המעשה של הפקח לא ממש ירד חלק במורד הגרון. "הבן אדם מחלק דו"חות בעצמו", ענה לו אחד מהם. "יכול להיות שרגע לפני שהגיע לפה הוא נתן דו"ח ובעצמו חונה בנכים. על הרבה דברים יש מחילה, אבל לא בנכים".

 בזמן שתושבים רבים המשיכו לדון בנושא, המשיך הפקח בקניות וניגש לקופה כדי לשלם על המאפים. "תראה מה זה, הוא אפילו לא חושב להזיז את הניידת", אמר אחד התושבים. לאחר ששילם, הלך לכיוון הניידת מבלי להתייחס לצועקים מסביבו ונסע מבלי להתנצל.

 תגובת עיריית קרית גת טרם נמסרה.

 

הידיעה פורסמה לראשונה בידיעות תקשורת דרום

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן