Skip to main content

חדשות

משרד התיירות הפיק חוברת טיולים נגישים לציבור היהודי ולציבור הנוצרי. (משרד התיירות)

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

משרד התיירות באמצעות החברה הממשלתית לתיירות, בשיתוף עם עמותת נגישות ישראל, מגישים בפני ההציבור  את נתוני הנגישות של אתרי תיירות ומקומות מעניינים ברחבי ישראל.

המידע הוכן עבור מבקר עם מוגבלות מתוך הכרה בחשיבות של נגישות המקום והיכולת לבקר בו. בהתבסס על המידע המוצג כאן, יכול כל אחד ואחת לתכנן את המסלולים והמקומות בהם הוא/היא חפצים לבקר.

 

מידע נוסף, הדרוש לתייר, ניתן לבקש ולקבל באמצעות אתרי האינטרנט המפורטים בכל אתר ואתר (במידה ויש), באמצעות הטלפון, הפקס והדואר האלקטרוני.

 

בעת תכנון הטיול, מומלץ לאסוף מידע עדכני ככל האפשר על הנגישות הקיימת בכל מקום ומקום במועד המתוכנן לטיול (עקב שיפוצים, חפירות ארכיאולוגיות וכדומה).

 

הנגישות נבחנה ומוצגת על פי קריטריונים המותאמים לאדם עם מוגבלות המשתמש בכיסא גלגלים ולאנשים עם מוגבלות בהליכה המשתמשים באמצעי עזר ומוגבלותם אינה מאפשרת להם עליה במדרגות ו/או הליכה ארוכה במסלולים לא מישוריים, או עם שיפועים תלולים.

 

חשוב לציין שהמידע המובא כאן ומבוסס על חוברת "תיירות נגישה בישראל" נאסף ונבדק (באמצעות ביקור ובחינת כל מקום ואתר) על ידי מורשי הנגישות של עמותת נגישות ישראל בחודשים אוקטובר ונובמבר 2008, ומעודכן למועדים אלו.

 

מקור: משרד התיירות

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן