Skip to main content

חדשות

עיריית חדרה: "הפקידה עושה לי טובה שהיא יורדת אלי" (MB1)

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

אחד הדברים שעיריית חדרה מתגאה בו בכל הזדמנות, היא היותה "עיר נגישה לנכים". אולי העיר נגישה, אבל דווקא העירייה – לא. עשרות מדרגות מפרידות בין הנכים תושבי העיר לבין פקידי העירייה, כך מספר ישראל ג'רבי, תושב חדרה שצריך להגיע כמעט לסידורים בעירייה בכל יום.

עיריית אור עקיבא: "אני מרגישה כמו אזרחית סוג ב'"

שנות האלפיים עוד לא הגיעו למשרדים המוניציפאליים של עיריית אור עקיבא. מעלית? מסוע? משהו? כלום. מרים אסייג, נכה תושבת העיר, הגיעה גם היא השבוע לסידורים בעירייה. אותה מצאנו צורחת בקול לפקידה בקומה הראשונה, שתואיל לרדת אליה ולהעניק לה את השירות הבסיסי שניתן לכל תושבי העיר. אסייג מושפלת ומקבלת שירות בכניסה לבניין. 
 
מועצת פרדס חנה – כרכור: "למה מגיע לנו יחס כזה?"
 
יוסי בוארון, בן 24 מפרדס חנה, נפצע קשה מאוד בתאונת דרכים שבה היה מעורב לפני למעלה משנתיים. יוסי אמנם קיבל את חייו במתנה, אבל מאז התאונה הוא מרותק לכיסא גלגלים.
לפני ארבע שנים סיפרו ליוסי, כמו ליתר תושבי פרדס חנה – כרכור, שבבניין המועצה עתידה לקום מעלית לתפארת. המועצה אמורה היתה להשתתף במימון עלותה של המעלית באופן חלקי ולממן רק כעשרים אחוזים מהסכום. את היתר הסכים לשלם הביטוח הלאומי. עברו השנים, המועצה נקלעה לקשיים, היו קיצוצים רבים ותכניות הוקפאו. יוסי, כמו יתר הנכים ביישוב, עוד מחכה למשיח.
 
מאת: רונית בלאס, "השבוע בחדרה"
 
לעיון בכתבה המלאה – הקליקו כאן
 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן