Skip to main content

אמנת שירות באגף השיקום

קטגוריה: Access Israel News

הצוות בועדת החוץ והביטחון לבחינת פעילות אגף השיקום במשרד הביטחון בראשות ח"כ ישראל חסון (קדימה) קיים היום (יום ד') דיון לבחינת ההתקדמות הניסוח והאישור של אמנת השירות באגף השיקום. 

ר' אגף השיקום, מר קותי מור התייחס בדיון לכך שהאמנה תהווה תפיסת עולם מחייבת באופן כזה שהיא תדרוש מאיתנו לעמוד ביעדים ברורים במטרה לשפר את איכות השירות. האמנה עוסקת במגוון רחב של נושאים כגון קיצור זמן השירות, זמינות שקיפות אמפטיות כאשר לכל אחד מיעדים אלו נוסחו מדדים ברורים. לדוגמה כל בקשה שתוגש עד ה 15 לחודש ובהנחה שיש את כל המסמכים הנדרשים, תשולם עד ה 1 לחודש הבא. ר' האגף ציין כי, כבר היום באגף מורגש מחסור משמעותי בכוח אדם, כך שקשה יהיה לממש את תכלית האמנה במידה ופער זה לא יצומצם. 

יו"ר ארגון נכי צה"ל, מר חיים בר ציין כי בכדי להבטיח שהאמנה אכן תמומש יתכן ונדרש לקבוע נהלים לטיפול במקרים בהם לא תהיה עמידה ביעדים ובכל מקרה לוח הזמנים שהציג האגף לטיפול בפניות הוא ארוך מדי. עוד הוסיף יו"ר הארגון, כי לאגף השיקום נדרש להוסיף כוח אדם מקצועי 

ח"כ חסון (קדימה) ציין כי בכדי לממש את האמנה חייב להתקיים דו שיח מתמיד בין אגף השיקום לבין הנכים. מהרגע שהאמנה תאושר רף הציפיות יעלה מאוד ולכן המדינה חייבת להבין את המשמעות התקציביות שיש בדבר.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן