Skip to main content

חדשות

הפורים הזה יהיה שווה במיוחד – "תחפושות מתגשמות" לילדים עם מוגבלות בשיטת DIY

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

תדמיינו, הליכון שהופך לפרפר, כיסא גלגלים המתחפש למטוס… בית איזי שפירא ו-HIT מכון טכנולוגי חולון מציגים: "תחפושות מתגשמות" לילדים עם מוגבלות בשיטת D.I.Y (עשה זאת בעצמך)

פרויקט "תחפושות מתגשמות" הוא פרויקט ייחודי, יצירתי, פרי יוזמה משותפת של בית איזי שפירא ושל HIT המכון הטכנולוגי בחולון, במסגרתו, מידי חג פורים, נרתמים עשרות סטודנטים מהמחלקה לעיצוב תעשייתי לטובת עיצוב תחפושות לילדים עם הליכונים וכסאות גלגלים בבית איזי שפירא.

בזכות פרויקט "תחפושות מתגשמות" זוכים ילדים עם מוגבלות הנעזרים בהליכונים וכסאות גלגלים, להגשים את חלום התחפושת שלהם, ליהנות מתחפושת מרהיבה ולהשתתף בשמחה וגאווה בחגיגות הפורים, בדיוק כמו כל ילד אחר.

ילדה עם הליכון מחופשת לפרפר
תחפושת פרפר עבור ילדים הנעזרים בהליכון

פורים DIY – 2022

השנה, לאור דרישות הולכות וגוברות להשתתף במיזם השנתי, החליט בית איזי שפירא להרחיב את העשייה ולהעניק הזדמנות לכל ילד או ילדה עם מוגבלות בארץ ובעולם תחפושת מונגשת ונהדרת. ובאותה הזדמנות גם להזמין את כל המשפחה להשתתף בפעילות יצירתית מהנה, כך שכל הורה יוכל להכין לילדיו תחפושת מדהימה לקראת פורים.

במסגרת הפרויקט הילדים/ות והמשפחות יונחו בדיוק כיצד לעצב ארבע תחפושות עבור הילדים/ות, בהתאמה לאמצעי העזר השונים צעד אחר צעד, באמצעות סרטוני ההדרכה, הוראות מדויקות, קבצים להורדה והדפסה במדפסת ביתית (או בבית דפוס) בשפות עברית ואנגלית.

התחפושות הזמינות: תחפושת פרפר (להליכון), תחפושת מטוס קרב (לכיסא גלגלים), תחפושת DJתקליטן / תקליטנית (לכיסא גלגלים ממונע), תחפושת מוכרת ממתקים (לטיולון).

למידע מפורט – לחצו כאן   

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן