Skip to main content

סרטוני הנגישות של עבודי קריאייטיב

קטגוריה: חדשות העמותה

פרויקט הגמר של מגמת קופרייטינג של בית הספר לפרסום עבודי קריאייטיב עסק בבעיית הנגישות במקומות בילוי.

שיתוף פעולה בין עמותת נגישות ישראל ועבודי קריאייטיב דימה את העמותה ללקוח שעבורו הפיקו תלמידי המגמה סרטוני פרסומת שמטרתם הייתה להעלות על סדר היום את בעיית הנגישות במקומות בילוי ולקדם את המודעות לנושא.

התוצאות מרשימות!!!

ביום ראשון בערב ה- 22.03 התקיים אירוע הגמר של מגמת קופירייטינג בבית הספר לפרסום עבודי קריאייטיב.

באירוע הציגו הסטודנטים שבעה סרטוני פרסומת שהם הכינו לגמרי בכוחות עצמם משלב החשיבה ועד שלב הצילום, הבימוי והעריכה.

הסטודנטים עבדו בצוותים כאשר כל צוות קיבל את אותו הלקוח – עמותת נגישות ישראל ואת אותה המשימה – תביאו רעיון ענק שיהיה אפשר לצלם בתקציב קטנטן! או כמו שקוראים לזה בתעשייה "סרט קטן וחכם".
נשמע קל ? ממש לא!
הרעיון שנבחר הוא בעיית הנגישות לנכים הקיימת במקומות בילוי בישראל ולקדם המודעות לנושא. תחשבו שהפרסומות שאתם רואים בטלוויזיה עולות בדרך כלל כמה עשרות אלפי דולרים ולפעמים אפילו כמה מאות, לסטודנטים היה פחות ממאתיים שקלים.

הסטודנטים הצליחו מעל ומעבר למצופה: הרימו הפקות מכובדות, גייסו למטרה סלבריטאים ואנשי קולנוע והצליחו להרים בכוחות עצמם 7 סרטוני פרסומת באיכות גבוהה ביותר.

סרטון אחד התבלט מעל השאר וגרף את כל הפרסים – סרטם של עידו עזוז ודנה שחל אמיר בשיתוף עם הבמאי יוני ציגלר הציג סטנדאפיסט מוכר – גורי אלפי – בקטע מרגש ממופע סטנדאפ שמצליח להעביר מסר חזק וברור.

אידה מרקוביץ' טוויג, מנהלת המגמה, מסכמת:"היה אירוע נפלא, הסטודנטים בעבודי הוכיחו תושייה גדולה והצליחו להפיק בפחות מחודש 7 סרטוני פרסומת עבור העמותה. זהו הישג אדיר ואני גאה בהם מאוד. בכל שנה אנו בעבודי מאמצים לקוח אחר ועושים עבורו פרסום, אני שמחה שבחרנו את עמותת נגישות ישראל, המטרה שלהם חשובה ותמיד רלוונטית, אני מקווה שהסרטים יצליחו לגעת, לרגש ולהצחיק – העיקר להוציא את האנשים מהאדישות לנושא"

הסרטון הזוכה

לצפייה בשאר הסרטונים:

 

לאתר בית הספר לפרסום עבודי קריאייטיב

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן